تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۱۲ مهر , ۱۴۰۴
X
دیجیتال فاندری گرافیک بازی Marvel’s Wolverine را تحسین کرد

دیجیتال فاندری گرافیک بازی Marvel’s Wolverine را تحسین کرد

تیم تحلیلی دیجیتال فاندری در یک بررسی عمیق، نمایش فنی تریلر رونمایی از بازی Marvel’s Wolverine را ستود. این تریلر که روی کنسول پلی استیشن ۵ پرو اجرا شده بود، علاوه بر تحسین کارشناسان به دلیل کیفیت بصری بالا، بحث‌هایی را نیز در مورد نحوه بازاریابی و تعریف تریلر گیم‌پلی در صنعت بازی‌های ویدیویی برانگیخته است.

تبلیغات

تیم کارشناسان فنی رسانه دیجیتال فاندری در پادکست اخیر خود به تحلیل جزئیات تریلر بازی Marvel’s Wolverine پرداخت و ضمن تحسین دستاوردهای بصری استودیوی اینسامنیاک گیمز، نکات مهمی را درباره عملکرد آن روی کنسول‌های نسل نهمی سونی مطرح کرد.

الکس، یکی از کارشناسان دیجیتال فاندری، در ابتدای تحلیل خود نسبت به استفاده مبهم از عبارت تریلر گیم‌پلی در بازاریابی‌های امروزی ابراز نگرانی کرد. به گفته او، بسیاری از تریلرها ترکیبی از سکانس‌های سینمایی غیرقابل بازی و لحظات کوتاهی از گیم‌پلی واقعی هستند که این موضوع باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. او معتقد است وقتی تنها بخش کوچکی از یک تریلر (مثلا ۱۰ درصد) واقعا شامل کنترل مستقیم بازیکن بر دوربین و شخصیت است، اطلاق عنوان گیم‌پلی به کل آن می‌تواند معنای اصلی این واژه را کمرنگ کند.

با وجود این انتقاد، تیم دیجیتال فاندری به شدت تحت تأثیر دستاوردهای فنی اینسامنیاک گیمز قرار گرفت. اولیور، دیگر عضو این تیم، با تمجید از مدل‌سازی دقیق شخصیت ولورین، به کیفیت بالای شیدرهای پوست اشاره کرد که به نظر او واقع‌گرایانه‌تر از مدل‌های شخصیت در بازی Spider-Man 2 است. او همچنین به فضای بزرگسالانه و خشن بازی، با نمایش صحنه‌های خونین و مبارزات بی‌پرده، به عنوان یک نقطه عطف و تغییری جسورانه نسبت به آثار قبلی و خانوادگی‌تر اینسامنیاک اشاره کرد.

از منظر فنی، به نظر می‌رسد این تریلر در حالت Quality روی کنسول PS5 Pro با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شده است. کارشناسان با اشاره به صحنه‌ای که انعکاس تصویر ولورین در یک گودال آب با حرکت او ثابت باقی می‌ماند، استفاده از فناوری رهگیری پرتو را در بازی تأیید کردند.

تحلیل‌های بیشتر نشان می‌دهد که وضوح تصویر داخلی در سکانس‌های گیم‌پلی حدود ۱۴۴۰p و در میان‌پرده‌ها بین ۱۵۱۲p تا ۱۶۰۰p متغیر است. الکس همچنین احتمال داد که بازی در حال حاضر از نسخه اولیه فناوری ارتقاء وضوح تصویر پلی‌استیشن (PSSR) بهره می‌برد. با این حال، با توجه به بازه زمانی طولانی تا عرضه بازی، انتظار می‌رود نسخه نهایی شامل حالت‌های اجرایی ۶۰ فریم بر ثانیه و نسخه‌های پیشرفته‌تری از PSSR باشد که وضوح حرکتی بهتری ارائه می‌دهند.

در پایان، اعضای تیم دیجیتال فاندری از اینکه یک عنوان پرهزینه به جای استفاده از موتورهای رایج مانند آنریل انجین ۵، با موتور بازی‌سازی اختصاصی اینسامنیاک ساخته می‌شود، ابراز خرسندی کردند و این امر را عاملی برای خلق یک هویت بصری منحصر به فرد و متناسب با فضای تاریک بازی دانستند.

بازی Marvel’s Wolverine توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز در دست ساخت است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، در اواخر سال ۲۰۲۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است