در حالی که هنوز تاریخ انتشاری برای بازی موردانتظار Gears of War: E-Day اعلام نشده، خالق این سری، کلیف بزینسکی، تصمیم گرفته که الآن زمان آن فرا رسیده که همه چیز را بیرون بریزد و اعتراف کند که برخی از آن داستانهای Locust و Riftworm را تا حدی سرهمبندی کرده است.
اخیراً در پلتفرم X (توییتر سابق)، بزینسکی به اشتراک گذاشت که یک رویارویی بزرگ در Gears of War 3، به نوعی اصلاً منطقی نبود.
در فرنچایز Gears of War، لوکاستها انساننماهای جهشیافته نتیجه آزمایشهای ژنتیکی هستند و جامعهای با نظام حکومتی خاص خود را توسعه دادهاند. این شامل مذهبی به نام Trinity of Worms نیز میشد که Riftworms را پرستش میکنند؛ کرمهای غولپیکر ۱۰ مایلی که Hollow را ایجاد کردند (جایی که Locust در آن ساکن هستند). با وجود داستانی غنی حول Riftworms و ارتباط آنها با Locust، معلوم میشود که برخی چیزها بیپاسخ ماندهاند.
در طول بازی Gears of War 3، لوکاستی به نام Ketor Skorge، یک Riftworm را بیدار کرد تا به عنوان سلاحی برای نابودی گسترده در جنگ علیه انسانها، از آن استفاده شود. فقط یک جزئیات کوچک از این واقعیت که Skorge میتوانست به دلخواه Riftworm را کنترل کند، کم است: بزینسکی خودش هم نمیداند که چطور این کار را انجام داد.
بر اساس توییت او، بزینسکی هیچ توضیحی ندارد برای این که چطور Locustها «از همان ابتدا کنترل Riftworm را به دست آوردند و چطور آن را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت کردند».
در حالی که به بازنگری خود میپردازد، بزینسکی از عدم توضیح خود با این ایده ساده دفاع میکند که برخی از گیمرها ممکن است آن را بپذیرند، در حالی که دیگران خواهان پاسخ هستند:
گاهی چیزهایی را در بازی قرار میدهی که فکر میکنی جذاب هستند. لازم نیست همه چیز را کامل توضیح بدهی؛ بگذار آنها در تعجب بمانند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید