سازنده Kingdom Come: Deliverance 2 میگوید که جریانهای سیاسی مختلف او را خسته کردهاند.
این بازی یک گزینه رومنس انتخابی داشته و شخصیتهای غیر مسیحی و رنگین پوست بیشماری در خود دارد. در حالی که شرکت سازنده از تاریخدان داخلی خود و حرفه او بهره میبرد و به دقت تاریخی اهمیت بسیار بالایی میدهد، حالا به نظر میرسد که توسط طرفداران تحت فشار قرار گرفته است.
استولزویلینگ، یکی از سازندگان کلیدی Kingdom Come 2، در این باره گفت:
چند سال پیش، واکنش متفاوتی به ما نشان داده شد… حالا چنین نامی روی ما گذاشتهاند. به نظر میرسد همیشه شخصی وجود دارد که میخواهد به هر شکلی که شده روی ما نام بگذارد… ما فقط میخواهید بازیهای جذاب بسازیم.
استولزویلینگ روی عدم حضور معنای مخفی تاکید دارد. بسیاری از سازندهها از وارد شدن ناخواسته به این جنگهای فرهنگی خسته شدهاند. یکی از طراحان ارشد Kingdom Come Deliverance 2 در این باره گفت:
هیچ مشکلی برای ما پیش نیامده است. ما فکر میکنیم که اشخاص افراطی هیچوقت خوشحال نمیشوند.
استولزویلینگ و شرکت Warhorse از طرفداران افراطی صنعت گیم خسته شده است
استولزویلینگ اظهار داشت که هیچ یک از اعضای استودیوی Plaion یا Embracer به کمپانی Warhorse دستوری برای لحاظ کردن چیزی در بازی ندادند. دلیل اصلی حضور این شخصیتها به بازه زمانی و اطلاعات تاریخی مربوط میشود:
همه چیز منطقی است. تمامی جوانبی که در بازی قرار دادیم چندین برابر نسخه اول بررسی و تایید شدهاند. گروههای متفاوت بیشتری در کوتنبرگ حضور دارند، زیرا کوتنبرگ یکی از مهمترین شهرهای حاضر در امپراطوری مقدس روم است. مردم آلمانی بیشماری در بازی حضور دارند که از کلمات آلمانی استفاده میکنند. بخش یهودیها نیز وجود دارد، چون ما میخواستیم نشان دهیم مردم یهودی در قرون وسطی چگونه زندگی میکردند.
از آنجایی که یک شهر بزرگ وجود دارد، باید تلاش زیادی برای به تصویر کشیدن نقطه دید این افراد نسبت به دنیا صورت بگیرد. به نظر من این مسئله اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با تصمیمات هنری و شکل آنها دارد. شیوه نگاه کردن آنها به دنیا و اجتماع حاضر است که اکثراً مسیحی و چکی بودند. من فکر میکنم مهم است که نه تنها خود این اشخاص، بلکه دید آنها به دنیا را در بازی قرار دهیم.
استولزویلینگ در ادامه اظهارات خود به آرزوهای شرکت Warhorse برای بازی اول که در قسمت دوم به واقعیت پیوست اشاره میکند:
من فکر میکنم که در Kingdom Come Deliverance 2، با تحقیقاتی که انجام دادیم، شخصیتپردازیهای عمیقتری را ب ارائه کردیم.. کومانها هم دیگر شرورهای تک بعدی نیستند. حتی شخصیتهای مستقلی چون پدر گودوین از جایگاه اورجینال خود به عنوان یک کشیش دائم الخمر فراتر رفته است. شرکت Warhorse میخواهد بیشتر به انگیزه و تاریخ بپردازد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید