گاهی اوقات با یکی از آن بازیها مواجه میشوید که هرگز دربارهاش نشنیدهاید، و ناگهان به بزرگترین بازی روی زمین تبدیل میشود؛ Vampire Survivors یکی از آنها است.
در حالی که از آن زمان تاکنون بازیهایی مانند Balatro و Lethal Company را داشتهایم، عناوین کمی به اندازه Vampire Survivors به یک موفقیت یکشبه تبدیل شدهاند، بازیای که یک ژانر کاملاً جدید را نیز به همراه آورد. همانطور که مشخص شده، راز موفقیت آن این بود که خالقش بازی را بدون در نظر گرفتن موفقیت ساخته است.
لوکا گالانته در گفتوگو با مجله Edge گفت:
من خیلی وقت پیش از ایده موفقیت دست کشیده بودم. Vampire Survivors اولین بازیای است که فقط برای سرگرمی ساختم. شاید این کلید اصلی موفقیت آن باشد.
این درسی است که توسعهدهنده آن را به سادگی درک نمیکنند. گالانته در ادامه داد:
هر کاری که قرار است بعداً انجام دهم، و هر طور که قرار است به کار روی Vampire Survivors ادامه دهم، برای سرگرمی خواهد بود. اگر از این ایده دور شوم و شروع به فکر کردن درباره رقبایی کنم که باید مراقب آنها باشم، یا اینکه بازار را بررسی کنم و چیزهایی را به طور خاص برای آنها بسازم، چیزی نخواهد بود که بخواهم انجام دهم. این روش جواب نخواهد داد.
او این گونه به سخنان خود پایان داد:
من نمیخواهم شروع به جستوجو کنم تا سعی کنم موفقیت را حفظ کنم. موفقیت من اتفاقی رخ داد. این فوقالعاده است؛ این زیباست. من بسیار سپاسگزار بازیکنان هستم. اما دوباره باید تاکید کنم که این نباید هدف شما باشد. در غیر این صورت، وارد دنیای کاملاً متفاوتی میشویم که صادقانه بگویم، من علاقهای به آن ندارم.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید