پس از رونمایی رسمی از نسخه جدید سری Divinity در مراسم The Game Awards، گمانهزنیها پیرامون سبک گیمپلی این بازی بالا گرفت. با توجه به سابقه این فرنچایز در ارائه عناوین اکشن-نقشآفرینی (مانند Divine Divinity) در کنار آثار نوبتی موفق، بسیاری منتظر بودند تا ببینند استودیوی Larian چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

اکنون، یک آگهی شغلی تازه یافت شده از سوی طرفداران نشان میدهد که احتمالاً این بازی نیز راه Baldur’s Gate 3 و Original Sin 2 را ادامه خواهد داد.
به گزارش TheGamer، لاریان در وبسایت خود به دنبال جذب یک «طراح مبارزات» است. در شرایط این شغل به صراحت ذکر شده که متقاضی باید «درک عمیقی از نحوه عملکرد رویاروییهای مبارزهای» داشته باشد و نکته کلیدی اینجاست که «تجربه در زمینه بازیهای نوبتی یک مزیت محسوب میشود».

این آگهی که نخستین بار در سپتامبر ۲۰۲۵ منتشر شده و طرفداران به تازگی متوجه آن شدهاند، به احتمال بسیار زیاد مربوط به پروژه جدید Divinity است، چرا که تیم توسعه Baldur’s Gate 3 در حال حاضر کامل بوده و با وجود گزارشات مبنی بر توسعه دو پروژه به صورت همزمان توسط این استودیو، پروژه دوم هنوز در مراحل اولیه پیشتولید قرار دارد. بنابراین، به نظر میرسد طرفداران میتوانند انتظار یک سیستم مبارزاتی تاکتیکی و نوبتی دیگر را در Divinity داشته باشند، هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم مشابه آزادی عمل اکشن پوینتهای Original Sin 2 خواهد بود یا ساختار دیگری را دنبال میکند.
دیدگاهتان را بنویسید