استودیو Warhorse Studios، سازندهی Kingdom Come: Deliverance 2، قصد دارد جایگاه خود را بهعنوان یکی از بزرگان سبک نقشآفرینی تثبیت کند و وعده داده است که آیندهی این استودیو در «RPGهای غوطهور» رقم خواهد خورد.

برای کسانی که تصور میکردند استودیو Warhorse پس از موفقیت تجاری و نقدی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به سراغ ساخت عنوانی در ژانر متفاوت خواهد رفت، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا این استودیو همچنان به تولید بازیهای نقشآفرینی ادامه میدهد و احتمالاً آثار باکیفیتی مشابه Kingdom Come: Deliverance 2 عرضه خواهد کرد.
مدیر ارتباطات Warhorse، توبی استولز-زویلینگ (Tobi Stolz-Zwilling)، در جریان رویداد پیشنمایش بستهی الحاقی Mysteria Ecclesiae گفت:
تنها چیزی که میتوانم به شما قول بدهم، همان دلیلی است که برای دریافت جایزهی برترین بازی نقش آفرینی سال تلاش میکنم.
او افزود:
ما در Warhorse Studios کاملاً در سبک نقشآفرینی احساس راحتی داریم. هدف ما این است که خود را بهعنوان پادشاهان جدید سبک RPG معرفی کنیم. باور داریم که فرمول ویژهی خود را در اختیار داریم و آن را به شیوهای مشخص تعریف میکنیم. پروژهی بعدی ما نیز در همین مسیر خواهد بود و آیندهی ما بدون شک در RPGهای غوطهور رقم خواهد خورد.
اگر Warhorse پیش از عرضهی Kingdom Come: Deliverance 2 چنین صحبتهایی مطرح میکرد، شاید کمی غیرمنطقی به نظر میرسید. نسخهی نخست Kingdom Come یک بازی نقشآفرینی بلندپروازانه با گرافیکی جلوتر از زمان خود بود، اما دنبالهی آن در تقریباً همهی جنبهها پیشرفت کرده است. با فرض اینکه پروژهی بعدی Warhorse بار دیگر بر پایهی همان ستونهای اصلی با بهبودهای مکانیکی و بصری ساخته شود، این استودیو مستقر در پراگ میتواند در کنار بزرگان سبک نقشآفرینی مانند Larian،Bethesda و CDPR قرار گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید