طبق گزارشهای جدید، برای دومین سال پیاپی، کمپانی سامسونگ عنوان ارزشمندترین برند قاره آسیا را از آن خود کرد.
به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ سالهاست که یکی از معتبرترین برندهای جهان محسوب میشود، اما حضور آن در بازار آسیا بیش از هر جای دیگر درخشان است.
بر اساس جدیدترین نظرسنجی، این شرکت کرهای توانسته برای دومین سال متوالی در صدر فهرست ارزشمندترین برندهای بازارهای بزرگ آسیا قرار گیرد.
این رتبهبندی بر پایه نتایج نظرسنجی جهانی برندها در سال ۲۰۲۵ انجام شده که توسط مؤسسه نیکی تهیه شده است. در این بررسی، ۲۰۰ برند بر اساس پاسخ بیش از ۷۰ هزار مصرفکننده از ۱۱ کشور و منطقه ارزیابی شدند.
ارزش برندها با توجه به دو شاخص تعیین میشود: قدرت برند که به میزان شناخت عمومی اشاره دارد و تأثیر برند که میزان تأثیرگذاری آن بر تصمیم خرید مشتریان را میسنجد.
نظرسنجی در هشت بازار مهم آسیایی شامل چین، مالزی، اندونزی، تایوان، تایلند، ویتنام، فیلیپین و هند انجام شده است. سامسونگ توانسته در کشورهای تایلند، مالزی، ویتنام، اندونزی و هند رتبه نخست را به دست آورد.
جالب آنکه سال گذشته این شرکت تنها در ویتنام در جایگاه اول قرار داشت، اما حالا ارزش برند خود را در تمام این بازارها افزایش داده است.
در این نظرسنجی برندهای بزرگ از صنایع مختلف بررسی شدند و تنها به فناوری محدود نبودند. نامهایی مانند آدیداس، نایکی، بیامو، تویوتا، سونی، هوندا و شرکتهای فناوری چون اپل و مایکروسافت نیز در فهرست حضور داشتند.
اپل در جایگاه چهارم قرار گرفت، در حالی که سامسونگ توانست از تمام این برندهای مطرح پیشی بگیرد و در صدر جدول بایستد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید