تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: جمعه , ۱۸ مهر , ۱۴۰۴
X
سامسونگ و تویوتا برای فروش بیشتر خودرو در جهان همکاری می‌کنند

سامسونگ و تویوتا برای فروش بیشتر خودرو در جهان همکاری می‌کنند

سامسونگ اعلام کرد همکاری خود با تویوتا را برای استفاده از نمایشگرهای هوشمند در نمایندگی‌های بیشتر این خودروساز گسترش می‌دهد.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ خبر داده که قصد دارد راهکار نمایشگرهای هوشمند خود را در نمایندگی‌های بیشتری از تویوتا در بازارهای کلیدی عرضه کند.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که این شرکت اوایل سال ۲۰۲۵ موفق شد ۱۲۵۰ نمایندگی تویوتا در ۴۰ کشور اروپایی را به طور کامل دیجیتالی کند.

به گفته سامسونگ تاکنون ۲۳ هزار نمایشگر هوشمند در نمایندگی‌های تویوتا در اروپا، خاورمیانه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع نصب شده است که این پروژه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های تجاری این شرکت در زمینه نمایشگرهای دیجیتال محسوب می‌شود.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ سهمی معادل ۳۸٫۸ درصد از بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال در اختیار داشته و برای هفدهمین سال پیاپی جایگاه نخست این حوزه را حفظ کرده است.

این نمایشگرها شامل مدل‌های لمسی، نمایشگرهای LED داخلی، محصولات سری QMC و نمایشگرهای ۴K UHD در اندازه‌های ۴۳ تا ۹۸ اینچ هستند.

همه آن‌ها دارای طراحی با قاب یکسان، قابلیت استفاده در حالت عمودی و افقی، پنل ضد بازتاب و گواهی EPEAT Silver بوده و از فناوری MagicINFO بهره می‌برند که امکان مدیریت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از راه دور را فراهم می‌کند.

سامسونگ می‌گوید با این نمایشگرهای هوشمند، مشتریان در نمایندگی‌های تویوتا می‌توانند مدل‌های خودرو را بررسی کنند، مشخصات محصولات و پیشنهادهای ویژه را ببینند، گزینه‌های سفارشی‌سازی را انتخاب کرده و پیکربندی دلخواه خودرو را بسازند.

این روند تجربه خرید را تعاملی‌تر و کارآمدتر کرده و فروشندگان می‌توانند به جای توضیحات تکراری، تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده به مشتری ارائه دهند؛ موضوعی که در نهایت باعث افزایش فروش می‌شود.

هون چونگ، معاون و رئیس بخش کسب‌وکار سازمانی نمایشگرهای سامسونگ گفت روند دیجیتالی‌سازی نمایندگی‌های خودرو در سراسر جهان سرعت گرفته و نمایشگرهای دیجیتال نقش مهمی در این تغییر دارند.

ما با همکاری با تویوتا موتور مفتخریم که راهکارهای نوآورانه‌ای ارائه می‌دهیم که فرآیند خرید خودرو را برای مشتریان در سراسر جهان ارتقا می‌دهد.

دیرک کریستیانز، مدیر بخش تحول کسب‌وکار و تجربه برند تویوتا نیز تأکید کرد ورود نمایشگرهای دیجیتال سامسونگ به نمایندگی‌های تویوتا در هر مرحله از مسیر خرید مشتری ارزش افزوده ایجاد کرده است.

او گفت امکان مدیریت از راه دور نمایشگرها از طریق MagicINFO باعث افزایش چشمگیر تعامل مشتریان در نمایندگی‌های دیجیتال ما شده است.

منبع





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است