کمپانی سامسونگ برای دومین سال پیاپی، رتبه اول رضایت مشتریان در بخش لوازم خانگی کره جنوبی را از آن خود کرد.
به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، شرکت سامسونگ بار دیگر موفق شد در ارزیابی جدید رضایت مشتریان کره جنوبی، جایگاه نخست را در بخش لوازم خانگی به خود اختصاص دهد.
این رتبه مربوط به شاخص ملی رضایت مشتریان (NCSI) برای سال ۲۰۲۵ است و دومین سال متوالی است که سامسونگ در این ردهبندی صدرنشین میشود.
به گفته سامسونگ، این ارزیابی بر اساس تجربههای واقعی مشتریان از محصولات و خدمات برندهای مختلف انجام میشود و شاخصهایی مانند میزان انتظار از خدمات، ارزش خدمات و کیفیت آن را در نظر میگیرد. در تمامی بخشهای مهم ارزیابی از جمله کیفیت خدمات، نوآوری و حرفهای بودن، سامسونگ بالاترین امتیازها را کسب کرده است.
سامسونگ در بیانیه خبری خود اعلام کرد که با کمک فناوریهایی مانند هوش مصنوعی و اجرای کمپینهای مختلف، کیفیت خدمات خود را بهبود داده است.
این برند همچنین اعلام کرد که به منظور ارتقاء بیشتر خدمات، سیستمی طراحی کرده که طی آن بهترین مرکز خدمات مشتری و برترین مهندس خدمات در سطح کشور با عنوانهای «مرکز خدمات برتر» و «استاد خدمات مشتری» معرفی و تقدیر میشوند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید