هفته گذشته، سونی اعلام کرد که گوشی اکسپریا ۱ VII پس از غیبت در ماه می، مجددا به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه که برای رقابت با سایر پرچمداران مانند گلکسی S25 اولترا معرفی شد اما در ماه جولای راهی بازار گردید. با اینحال، عرضه پرچمدار جدید سونی به دلیل مشکلات خرابی سیستم و خاموش شدن، متوقف شد. مدت کوتاهی پس از آن، این شرکت به طرفداران اطمینان داد که کار گوشیهای اکسپریا تمام نشده است. در ادامه با دیجینوی همراه باشید.
در کنار آن، سونی یک برنامه جایگزینی برای Xperia 1 VII راهاندازی کرد و سپس فروش آن را در تاریخ ۲۵ آگوست از سر گرفت. احتمالا برای ایجاد اعتماد بین طرفداران، سونی اکنون پس از تحقیقات داخلی گسترده، جزئیاتی درباره علل ریشهای مشکلات اولیه گوشی جدید خود به اشتراک گذاشته است. ظاهراً مدلهای اولیه اکسپریا وان مارک هفت میتوانند در طول فرایند تولید پس از قرارگیری در معرض رطوبت و تغییر دما، دچار مشکل مادربرد شوند.
برای حل این مشکل، سونی ادعا میکند که تغییرات در پروسه تولید ایجاد کرده است تا احتمال وقوع چنین اتفاقی در آینده به حداقل برسد. افزونبر این، این شرکت اظهار کرده که کنترل کیفیت و مدیریت ریسک سختگیرانهتری را به کار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که سایر مشکلات زودتر از ایرادات مادربرد شناسایی شوند. برای اطلاع از اینکه آیا گوشی اکسپریا ۱ VII شما نیز جزو دستگاههای آسیبدیده است یا خیر، لطفا به وبسایت سونی مراجعه نمائید.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید