جزئیات جدیدی از Battlefield 6 منتشر شده که از جملهی آنها میتوان به نبود حالت کراسپلی اختصاصی برای کنسولها و ویژگیهایی مانند تجمع گِل و خون روی سلاحها اشاره کرد. اما یکی از مهمترین نکات تازه، صحبتهای تیم سازنده دربارهی سیستم Aim Assist است. ویژگیای که در نسخهی جدید بسیار کمرنگتر از گذشته خواهد بود.
در مصاحبهای با رسانهی Well Played، متیو نیکرسون، طراح ارشد مبارزات، دربارهی نسخهی جدید Aim Assist توضیح داده است. بهگفتهی او، هدف تیم توسعه، ایجاد تجربهای منصفانه، رقابتی و متعادل بوده که منجر به طراحی سیستم Aim Assist 2.0 شده است. این سیستم نسبت به Battlefield 2042 دستخوش تغییرات اساسی شده و دیگر خبری از hit box، مربع یا کره نیست؛ بلکه از رندرهای لحظهای با ساختار capsule-oriented mesh برای هدفگیری استفاده شده است.
توسعهدهندگان تأیید کردهاند که در Battlefield 6 سیستم Aim Assist بسیار سبک خواهد بود. قابلیت چرخش خودکار هنگام هدفگیری حذف شده و ویژگی snap zoom که در نسخهی قبلی وجود داشت نیز کنار گذاشته شده است. هدف تیم سازنده این بوده که Aim Assist صرفاً نقش «کمککننده» داشته باشد و فعالسازی آن نیازمند ورودی مستقیم از سوی بازیکن باشد. آنها میخواهند بازیکنان احساس کنند که موفقیتهایشان حاصل تلاش شخصی خودشان و نه نتیجهی عملکرد یک «سیستم یا کد» در پسزمینه بوده است.
این بازی در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید