GTA 6 ابتدا تحت رهبری دن هاوسر (Dan Houser) هدایت میشد که پس از بارها بازنویسی داستان، از راکستار جدا شد. چرا داستان بازی بازنویسی میشد؟ زیرا شرکت Take-Two به دلیل بیش از حد تاریک بودن، آن را رد میکرد.
بازی دارای یک داستان جنایی تمام عیار با تم پلیسی بود و شامل سه شخصیت اصلی میشد؛ یک پلیس پیر، پسر درگیر اعتیاد او و دست راست یک سرکرده قاچاق مواد مخدر کلمبیایی.
این پلیس اصولگرا، به تدریج در تلاش ناامیدکننده برای محافظت از پسرش که با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم میکند و درگیر قاچاق مواد شده، به دنیای جرم و جنایت سازمان یافته کشیده میشد.
دست راست سرکرده مواد مخدر نیز محمولهها را از طریق شهر وایس سیتی به ایالات متحده وارد میکرد و آرزو داشت که امپراتوری خود را در آمریکای شمالی بسازد.
ساخت این نسخه از بازی با اسم رمز Project America در سال ۲۰۱۴ آغاز و در سال ۲۰۱۶ ریبوت شد. ورژن بعدی بازی شامل دو شخصیت اصلی میشد. شخصیت مونث قرار بود دختر یک پلیس وایس سیتی باشد که پدرش در زمان انجام وظیفه کشته میشود و قصد دارد با نفوذ به باندهای خلافکاری زیرزمینی، انتقام بگیرد. شخصیت مرد داستان نیز دست راست یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر بود که در طول داستان به ردههای بالای کارتل دست پیدا میکند. این شخصیت قرار بود مشابه ترور رفتاری غیرقابل پیشبینی و دیوانهوار باشد. ورژن دوم تنها چند ماه در دست ساخت قرار داشت.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید