تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۱۸ آذر , ۱۴۰۴
X
شمشیر کلاود در ریمیک Final Fantasy 7 قرار بود طراحی واقع‌گرایانه‌تری داشته باشد

شمشیر کلاود در ریمیک Final Fantasy 7 قرار بود طراحی واقع‌گرایانه‌تری داشته باشد

نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان ریمیک Final Fantasy 7 می‌گوید در ابتدا، قرار نبود شمشیر کلاود چنین ابعاد عظیمی داشته باشد. او و تیمش در واقع، شمایل واقع‌گرایانه‌تری برای این سلاح در نظر داشتند.

تبلیغات

در حالی که اخیرا شاهد اعلام جزییات جدیدی از قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 بوده‌ایم، نائوکی هاماگوچی کارگردان این سه‌گانه در یک مصاحبه‌ با کانال یوتیوبی Julien Chièze، از دلیل عظیم بودن شمشیر Cloud Strife صحبت کرد. او اشاره داشت که ابتدا، تیم می‌خواست تا یک Buster Sword جمع‌و‌جورتر و واقعی‌تر طراحی کند، اما در ادامه این حس به وجود آمد که اگر قرار باشد همان شمشیر قدیمی به صورت معمولی بازسازی شود، دیگر حس خاصی در میان طرفداران نسبت به این سلاح نمادین وجود نخواهد داشت.

تیم سازنده طی توسعه ریمیک Final Fantasy 7، درگیر بحث‌هایی درباره وزن بیش از حد این شمشیر و اینکه چرخاندن آن با یک دست، حس واقع‌گرایی را از بین می‌برد بوده، اما تصمیم افراد بر این شد تا Buster Sword، یک سلاح عظیم در نظر گرفته شود.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *