شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیوهای جهانی پلیاستیشن، دلیل لغو بازی Wild از استودیوی Wild Sheep و Ubisoft Paris را توضیح داد.
در یک مصاحبه با کانال یوتیوب MinnMax، شوهی یوشیدا، رئیس سابق PlayStation Worldwide Studios، به یاد پروژههای لغو شدهای افتاد که در دوران او معرفی شده بودند. با وجود نمایش چندین تریلر از این بازیها در رویدادهای مختلف، سونی نتواست توسعه آنها را به اتمام برساند. او اذعان کرد که لغو این بازیها برایش بسیار دردناک بوده، چرا که این پروژهها با امید و هیجان زیادی آغاز شده بودند. یوشیدا افزود که واقعا آرزو داشت برخی از این عناوین در نهایت منتشر شوند.
از یوشیدا دربارهی دردناکترین لغو بازیها در دوران فعالیتش در سونی پرسیده شد. او در پاسخ به این سوال، به پروژه Wild اشاره کرد که توسط میشل انسل ساخته میشد. یوشیدا گفت که با انسل و تیمش روی یک ایده «شگفتانگیز» همکاری کرده بود. او مدت زیادی با این تیم کار کرد و از یک نسل کنسول به نسل بعدی پیش رفته بود. در نهایت، برخلاف تمام امیدهایی که داشت، پروژه Wild لغو شد و این موضوع برای یوشیدا بسیار ناامیدکننده بود.
بنا بر گفتهی یوشیدا، دلیل لغو بازی Wild این بود که بسیاری از ایدههای عالی نتواستند به ساختار واقعی تبدیل شوند. او به یاد آورد که یکی از اولین پیشنهادات برای بازی این بود که نقشهی جهان آن به اندازه اروپا باشد. این نوع بلندپروازی بود که در نهایت منجر به لغو این اثر مبتنی بر بقاء شد. بازی همچنین قرار بود ویژگیهایی مانند آب و هوای پویا با تغییرات فصلی، بازی آنلاین و گزینههایی برای بازی به عنوان موجودات مختلف شامل گرگها، گوسفندان، ماهیها، مورچهها، گربهها و پرندگان را شامل شود. بازیکن کنترل یک شخصیت انسانی را بر عهده میگرفت و قادر بود از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی یا حیوانات بزرگتر برای کمک در نبردها علیه انسانهای دیگر استفاده کند. با استفاده از قدرتهای شمنگونه، بازیکن میتوانست حیوانات را «تصاحب» کرده، به دیدگاه موجود تحت کنترل تبدیل شود و از مهارتها و ویژگیهای خاص آن استفاده کند.
در آگوست ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳)، استیون تر هید، کارگردان خلاق استودیوی Wild Sheep، تأیید کرد که WiLD دیگر در حال توسعه نیست.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید