در هفته طلایی تعطیلات ملی چین، برند شیائومی موفق شد با عبور از اپل، عنوان پرفروشترین برند گوشی هوشمند در بازار چین را به دست آورد.
به گزارش تکراتو و به نقل از gizmochina، در بازه زمانی ۲۹ سپتامبر تا ۵ اکتبر، سهم بازار شیائومی به ۲۱.۲ درصد رسید و بالاتر از اپل با سهم ۱۶.۳ درصدی قرار گرفت. پس از آن برندهای ویوو، اوپو و هواوی در رتبههای بعدی جدول فروش قرار گرفتند.
به گفته لو ویبینگ، رئیس شیائومی، فروش کلی سری شیائومی ۱۷ تنها چند روز پس از عرضه از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است؛ آماری که ۲۰ درصد بیشتر از نسل قبلی در همین بازه زمانی محسوب میشود.
بخش عمده این موفقیت مربوط به مدلهای پرو است. طبق گزارش بلاگر شناختهشده حوزه فناوری، دیجیتال چت استیشن، فروش ترکیبی مدلهای شیائومی ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس تاکنون از ۸۰۰ هزار دستگاه گذشته است. در مقابل، مدل استاندارد شیائومی ۱۷ نتوانسته همان میزان محبوبیت را کسب کند و فروش آن حدود ۱۹۴ هزار دستگاه برآورد شده است.
یکی از ویژگیهای شاخص مدلهای پرو، وجود نمایشگر دوم در پشت گوشی است. لو ویبینگ اعلام کرده که شیائومی برای توسعه این طراحی خاص، نزدیک به یک میلیارد یوان هزینه کرده است. او افزود که احتمال دارد برخی رقبا از این ایده الهام بگیرند، اما بعید است حاضر باشند چنین هزینهای را صرف کنند.
گوشیهای سری شیائومی ۱۷ فعلاً فقط در بازار چین عرضه شدهاند و انتظار میرود تا سال آینده وارد بازار جهانی شوند. با این حال، مدل شیائومی ۱۷ پرو همچنان بهصورت انحصاری در چین باقی خواهد ماند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید