بروس نسمیت، طراح اصلی The Elder Scrolls 4: Oblivion، ضمن تحسین ریمستر این عنوان، گفت نسخه جدید فراتر از یک ریمستر ساده است.
انتشار ناگهانی ریمستر Oblivion سر و صدای زیادی در دنیای بازیهای ویدیویی ایجاد کرده است. طرفداران و منتقدان هر دو، از وفاداری این بازی به نسخه اصلی تمجید کردهاند. اگرچه برخی انتقادات نیز نسبت به این ریمستر وجود داشته، اما بخش عمدهای از نظرات مثبت است.
بروس نسمیت، طراح اصلی The Elder Scrolls 4: Oblivion، در مصاحبه با VideoGamer گفته است ریمستر نامیدن Oblivion درک درستی در مورد مقیاس این پروژه ایجاد نمیکند، زیرا در این نسخه شاهد تغییر و بهبود بخش زیادی از بازی هستیم. او در ادانه گفت تیم توسعه حجم وسیعی از محتوای بازی اصلی را بازسازی کرده است و ریمستر Oblivion فقط یک بهروزرسانی گرافیکی ساده نیست. نسمیت اشاره کرد این ریمستر را باید Oblivion 2.0 نامید، زیرا این نسخه در جایی میان یک ریمیک کامل و یک ریمستر قرار دارد.
نسمیت در ادامه گفت:
این سطح از بازسازی شگفتانگیز است، من مطمئن نیستم که واژه ریمستر واقعاً بتواند حق مطلب را ادا کند.
ریمستر The Elder Scrolls IV: Oblivion بلافاصله پس از عرضه، به یکی از پرفروشترین بازیها در استیم تبدیل شد و تعداد بازیکنان همزمان آن به ۱۸۲,۰۰۰ نفر رسید. همچنین، این ریمستر تعداد بازیکنان نسخه اصلی را در پلتفرم ایکس باکس ۸۵٪ افزایش داده است. شایعاتی نیز مبنی بر عرضه آن روی نینتندو سوییچ ۲ وجود دارد که احتمالاً باعث بهبود عملکرد تجاری آن خواهد شد. تجربه این بازی باعث شده طرفداران حتی بیش از پیش منتظر Elder Scrolls 6 باشند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید