شرکت کپکام بهتازگی علامت تجاری جدیدی برای Dino Crisis به ثبت رسانده که همین موضوع باعث شده تا بحثها و گمانهزنیهایی پیرامون احیای این مجموعه کلاسیک شکل بگیرد.
کپکام در سالهای اخیر برخی از فرنچایزهای قدیمی خود را احیا کرده، اما Dino Crisis مدتی طولانی است که در بیتوجهی قرار گرفته دارد. با وجود درخواستهای مکرر طرفداران برای انتشار بازسازی یا عرضهی نسخهای جدید، در سالهای اخیر اقدام چشمگیری برای ادامه این سری انجام نشده است.
با این حال، ثبت علائم تجاری جدید توسط کپکام بار دیگر امیدها را زنده کرده و به نظر میرسد که این شرکت اخیراً یک علامت تجاری برای این سری ثبت کرده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، احتمال میرود که Dino Crisis در آستانه بازگشت دوباره باشد.
طبق گزارشی که در انجمن Resetera منتشر شده، علامت تجاری جدید Dino Crisis در تاریخ ۳ جولای برای اولین بار در برزیل به ثبت رسیده است. نکته جالب این است که کپکام این بار از نوع متفاوتی از ثبت علامت تجاری نسبت به دفعات قبل استفاده کرده که میتواند نشاندهنده موضوعی فراتر از یک ثبت ساده باشد.
این ثبت تجاری جدید تقریباً همزمان با رونمایی از Resident Evil Requiem صورت گرفته و با توجه به اینکه در حال حاضر فعالیت چندانی روی فرنچایز Dino Crisis دیده نمیشود، به نظر میرسد کپکام قصدی جدی برای بازگرداندن این مجموعه دارد.
ثبت علائم تجاری در بسیاری مواقع صرفاً برای حفظ مالکیت معنوی صورت میگیرد، اما با توجه به عرضهی کالاها و محصولات جانبی جدید Dino Crisis در ژاپن، مجموعهای از نشانهها حکایت از آن دارد که بهزودی خبرهای مهمی درباره این فرنچایز منتشر خواهد شد.
کپکام در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر روی عناوین جدیدی همچون Resident Evil Requiem ،Pragmata و Onimusha: Way of the Sword معطوف کرده است، اما به نظر میرسد این استودیو در آینده نزدیک به دنبال گسترش فعالیتهای خود باشد. در همین راستا، بازگشت به فرنچایزی محبوب مانند Dino Crisis میتواند انتخابی طبیعی برای ایجاد تنوع بیشتر در عناوین کپکام محسوب شود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید