در حالی که Marvel Rivals از زمان انتشار خود و به ویژه پس از شروع فصل اولش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده، پرسشهایی درباره آینده این بازی مطرح شده است. آقای گوانگیون چن (Guangyun Chen) کارگردان خلاق این بازی، در مصاحبهای بیان کرد که اعضای NetEase Games قصد دارند این بازی به گونهای باشد که برای هر نوع بازیکنی جذابیت داشته باشد.
در خصوص بخش چندنفره رقابتی (Ranked)، یکی از مهمترین سوالات معمولاً این است که بازی و توسعهدهندگان آن چگونه مسابقات و تورنمنتها را مدیریت خواهند کرد. آقای چن در مورد این صحبت کرد که حالت رقابتی (Ranked) بازی میتواند در کنار بازیکنان به اصطلاح کژوال که بیشتر در بخش Quick Play فعال هستند، به صورت همزمان وجود داشته باشد. او اذعان داشت:
ما در واقع در حال بررسی این موضوع در مقیاسی گستردهتر و نگاه کردن به تصویر کلی هستیم. واقعاً امیدواریم زمانی که حالتهای رقابتی یا تورنمنتها را پیادهسازی میکنیم، این بخش بتواند در کنار بخش Quick Play وجود داشته باشد. دلیلش این است که ما شاهد بودهایم بسیاری از بازیهای موفق دیگر توانستهاند همزمان محیط Ranked و Quick Play را به شکلی سالم مدیریت کنند. قصد داریم از آنها الهام بگیریم تا در نهایت هر دو گروه از بازیکنان به خوبی پیشرفت کنند.
کارگردان خلاق Marvel Rivals اظهار کرد که نکته کلیدی بازی این است که هر نوع بازیکنی از بازی لذت ببرد. استودیو نمیخواهد لذت بازیکنان کژوال را فدای تعادل بخش رقابتی کند. البته این بدان معنا نیست که تیم توسعه عملکرد بخش Ranked و بهروزرسانیهای متعدد آن را نادیده میگیرند.
آقای چن ادامه داد:
تیم ما میخواهد هر نوع بازیکنی بتواند بازی را به روش خودش تجربه کند. بنابراین به جای اینکه تنها روی نتایج تورنمنتها یا Quick Play تمرکز کنیم، قصد داریم نگاه گستردهتری به دادههای کلی در مورد تعادل تمام قهرمانها در همه حالتها داشته باشیم.
در ادامه، ما نرخ انتخاب و پیروزی قهرمانها را در سناریوهای مختلف بررسی خواهیم کرد. زمانی که تحلیلهای دقیقتر و بررسیهای عمیقتری انجام دادیم، قطعاً تغییرات لازم جهت حفظ تعادل را اعمال خواهیم کرد. هدف ما ایجاد یک تجربه خوب برای بازیکنان است. زمان زیادی از انتشار بازی نگذشته است، بنابراین ما همچنان همه چیز را زیر نظر داریم تا مطمئن شویم که تمامی آنها احساس درست و مناسبی القا میکنند.
در همان مصاحبه، چن همچنین گفت که استودیو در حال حاضر علاقهای به معرفی چینش یا محدودیتهایی در زمینه نقش (Role) بازیکنان در سیستم مچ میکینگ (Match Making) ندارد. محدودیت نقش به این معناست که بازیکنان در طول یک مسابقه نمیتوانند نقش خود را تغییر دهند. آنها هماکنون میتوانند از میان سه نقش بازی، یعنی Vanguard ،Duelist و Strategist هر کدام را به دلخواه انتخاب کنند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید