بهنظر میرسد محبوبیت بازی Black Myth: Wukong همچنان رو به افزایش بوده و در چین، استقبال عظیمی از لوازم تزئینی بازی شده است.
بنابر گزارش Niko Partners، وب سایت Tmall (زیر مجموعه Alibaba) اخیراً یک فروشگاه الکترونیکی اختصاصی برای Black Myth: Wukong راهاندازی کرده و بیش از ۳۰ دسته کالای برند، شامل مجسمهها و لوازم جانبی بازی را برای فروش قرار داده است.
بر اساس اطلاعات Yicai Global، فروشگاه الکترونیکی Black Myth: Wukong تنها در عرض سه روز پس از افتتاحیه، بیش از ۳ میلیون یوان (۴۱۰ هزار دلار) کالا فروخته است؛ به طوری که موجودی ۶ دسته از محصولات به طور کامل به اتمام رسیده و زمان تحویل برخی از اقلام پرتقاضا را «۹۰ روز بعد» اعلام میکند.
استودیوی Game Science نیز به منظور همکاری با Tmall، یک تیم اختصاصی برای طراحی، ساخت و بازاریابی لوازم تزئینی Black Myth: Wukong تشکیل داد.
Niko Partners همچنین اشاره کرد که فروش Black Myth: Wukong به بیش از ۲۵ میلیون نسخه رسیده است. در ادامه مهمترین نقاط عطف فروش بازی اشاره میشود:
دنیل احمد (Daniel Ahmad)، از گروه تحقیقاتی Niko Partners، پیش از این اشاره کرد که حدود ۲۵ درصد از خریداران بازی، از کشور چین نبودهاند. GameDiscoverCo تخمین زده است که بیش از ۳.۵ میلیون کاربر PS5 در چین، بازی را تهیه کردند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید