هاکان آبراک (Hakan Abrak)، مدیرعامل استودیو IO Interactive در مصاحبهای بیان کرد که او و تیمش، جذب ایدههای MindsEye شده بودند و تنها، قصد حمایت از این اثر را داشتند و میخواستند در عرضه بازی به سازندگانش کمک کنند.
اخیرا مدیرعامل IO Interactive یعنی هاکان آبراک، به وبسایت IGN گفته که او انتظار یک عرضه اولیه فاجعهبار از MindsEye را نداشته و دریافت بازخوردهای منفی بازیکنان نسبت به این بازی، برای بخش IO Partners که ناشر عنوان مذکور محسوب میشود، ناامیدکننده بوده است. وی میگوید:
مذاکرات اولیه ما با آنها با نیت حمایت انجام شد. ما فکر میکردیم ایدههای خوبی دارند و در حال ساختن دنیای جذابی برای خود هستند. خب ما میخواستیم کمک کنیم تا فرصت بیشتری برای نمایش این جهان داشته باشند و تنها به دنبال برعهده گرفتن مسئولیت انتشار بازی بودیم. اما این چیزی نبود که ما و خود تیم سازنده، انتظارش را داشته باشند. اکنون، سازندگان سخت تلاش میکنند تا شرایط را تغییر دهند و دوباره، اعتماد پلیرها را به دست آورند. محتوای زیادی هم برای عرضه در نظر دارند که روی آن کار میکنند. ما نیز امیدواریم که در آینده، بتوانند کار خود را به سرانجام خوبی برسانند.
لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، طراح سابق سری GTA قبلا اعلام کرده بود که مقصر شکست این بازی، خرابکاران داخلی و خارجی و همچنین تلاشها برای پخش نقدهای منفی علیه این اثر بوده است. با این حال، او تلاش دارد تا با انتشار آپدیتهای مختلف، پروژه خود را به سطح قابل قبولی برساند.
در نهایت، طبق گفته هاکان آبراک، فعلا دورنمایی برای فعالیت بخش IO Partners وجود ندارد و اتخاذ تصمیم برای عرضه دیگر بازیهای ساخته شده در خارج از استودیو، نیاز به فکر بیشتری از سوی IO دارد؛ این موضوع احتمالا به تجربه ناموفق این تیم در عرضه MindsEye باز میگردد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید