ادموند مکمیلن معتقد است بازیهای ویدیویی جریان اصلی بدون از ایدههای جسورانه و بلندپروازانه بازیهای مستقل الهام میگیرند و با توجه به سابقه او بهعنوان طراح آثاری مانند Super Meat Boy، The Binding of Isaac و نیر بازی نقشآفرینی تاکتیکی در دست ساخت Mewgenics، این دیدگاه از تجربه مستقیم وی نشأت میگیرد.

مکمیلن اخیراً در ردیت صحبتهای خود را مطرح کرد و به سؤال یکی از کاربران پاسخ داد.
سوال کاربر به شرح زیر است:
به نظر میرسد هیچوقت زمانی بهتر از حالا برای طرفداران بازیهای مستقل وجود نداشته است. آیا توسعهدهندگان نیز چنین احساسی دارند یا اینکه همان نگرانی درباره پایداری صنعت AAA روی بازیسازان مستقل هم تأثیر میگذارد؟
خلق The Binding of Issac در پاسخ گفت:
وقتی پول کم میشود، جریان اصلی میترسد و کمتر ریسک میکند. در نتیجه، تعداد زیادی دنباله و بازیهای محافظهکارانه میبینیم و این آثار تنها شبیه همان بازی موفق قبلی هستند. این موضوع اما برای استودیوهای مستقل تأثیر چندانی ندارد. در نهایت این عناوین مستقل هستند که ریسکهای بزرگ را میپذیرند و تهدیدهای مالی آنها بسیار کمتر است.
سپس جریان اصلی وارد میشود و هر چیزی را که در بازیهای مستقل جواب داده، برمیدارد و آن را در قالبی امن قرار میدهد و از آن درآمدزایی میکند.
مکمیلن در توضیح روند خود هنگام ساخت بازیهای مستقل میگوید:
یک حس، یک ایده یا یک مکانیک به ذهنم میرسد و به قدری آن را در ذهنم بالا و پایین میکنم تا کاملاً دگرگون شود. طرح تبدیل به یک چیز میشود، آن چیز به عناصر مختلف بدل میشود، بهترین آنها را بیرون میکشم و در نهایت پیادهسازی میکنم.
دیدگاهتان را بنویسید