تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۲۰ آبان , ۱۴۰۴
X
مدیرعامل بتسدا: ما به Starfield نیاز داشتیم

مدیرعامل بتسدا: ما به Starfield نیاز داشتیم

تاد هاوارد، رئیس استودیو بازی‌سازی بتسدا، در مصاحبه‌ای جدید با مجله GQ به مناسبت دهمین سالگرد Fallout 4، درباره روند طولانی توسعه بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 و احتیاج تیم او به «بازنگری خلاقانه» برای کار بر روی این عنوان صحبت کرد.

تبلیغات

هاوارد توضیح داد که دلیل فاصله زمانی بسیار زیاد بین عناوین اصلی این استودیو، نیاز تیم به یک «بازنگری خلاقانه» بوده است که بازی Starfield آن را فراهم نمود. او گفت:

ما می‌خواستیم با Starfield کار جدیدی انجام دهیم.

او در ادامه اشاره کرد که اگرچه ساخت Starfield (که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد) باعث ایجاد وقفه‌ای طولانی در سری Elder Scrolls شد، اما این کار برای تیم ضروری بود. در واقع، او اشاره کرد که در دوران ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳، او و تیمش از فاصله گرفتن از سری‌ The Elder Scrolls برای کار بر روی آی‌پی جدید Fallout لذت برده‌اند.

برای افرادی که با سابقه استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda Game Studios) آشنایی ندارند، باید بدانید که پس از عرضه چهارمین نسخه از سری The Elder Scrolls با نام Oblivion در سال ۲۰۰۶ و کسب موقیت‌های گسترده، تیم تاد هاوارد در سال ۲۰۰۸ بازی تحسین شده Fallout 3 را ارائه کرد تا به نوعی ریتم انتشار و کار روی این دو فرنچایز به رویه‌ای «یکی در میان» تبدیل شود.

در سال ۲۰۱۱، بتسدا با انتشار بازی The Elder Scrolls V Skyrim، بار دیگر در عرضه عنوانی که مرز‌های بازی‌های نقش‌آفرینی جهان‌باز را جابه‌جا می‌کند، موفق ظاهر شد. هم‌اکنون و پس از عرضه بازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۵، بیش از ده سال از عرضه آخرین نسخه‌ اصلی هر کدام از این فرنچایز‌های محبوب، می‌گذرد.

با وجود اینکه هاوارد تأکید کرد The Elder Scrolls 6 «هنوز راه زیادی در پیش دارد»، اما فاش ساخت که توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود و تیم اخیراً یک پلی‌تست سه ساعته از بازی انجام داده است.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *