تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۲۵ آذر , ۱۴۰۴
X
مدیرعامل لاریان: Divinity یک نقش‌آفرینی نوبتی است و به مراتب بهتر از Baldur’s Gate 3 خواهد بود

مدیرعامل لاریان: Divinity یک نقش‌آفرینی نوبتی است و به مراتب بهتر از Baldur’s Gate 3 خواهد بود

استودیوی Larian Studios در جریان مراسم The Game Awards 2025 از بازی جدید خود با نام Divinity رونمایی کرد. این معرفی با یک تیزر غیرمعمول همراه بود؛ مجسمه‌ای واقعی در صحرای Mojave قرار داده شد تا توجه‌ها را جلب کند. کمی بعد، ثبت یک علامت تجاری اروپایی نشان داد که این تیزر مرموز در واقع به نسخه جدیدی از مجموعه Divinity مربوط می‌شود و سپس تریلر رسمی بازی در همان رویداد منتشر شد.

تبلیغات

در ابتدا توسعه‌دهندگان درباره ماهیت بازی سکوت کردند و تنها اشاره داشتند که برای تجربه آن نیازی به بازی کردن Divinity: Original Sin 2 نیست. همین موضوع باعث شد برخی گمانه‌زنی کنند که Larian Studios قصد دارد این بار یک عنوان نقش‌آفرینی اکشن بسازد. اما این فرضیه اکنون رسماً رد شده است.

در گفت‌وگویی با خبرگزاری بلومبرگ، مدیرعامل استودیو، سوِن وینکه (Swen Vincke)، تأیید کرد که Divinity یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی خواهد بود؛ درست مانند سه اثر اخیر این استودیو که مشهورترین آن‌ها Baldur’s Gate 3 است. این بازی تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته و موفقیت بزرگی برای استودیو محسوب می‌شود. وینکه در ادامه گفت که پروژه جدید حتی فراتر از این موفقیت خواهد رفت:

این بار ما بدون محدودیت کار می‌کنیم. Divinity یک عنوان نقش‌آفرینی نوبتی است که همه ویژگی‌های آثار قبلی ما را دارد، اما در سطحی بالاتر ارائه می‌شود. Baldur’s Gate 3 بازی خوبی بود و به آن افتخار می‌کنم، اما فکر می‌کنم این یکی بسیار بهتر خواهد شد. ما سیستمی طراحی کرده‌ایم که مخصوص یک بازی ویدئویی است و درک آن بسیار ساده‌تر خواهد بود. هدف این است که وقتی خبرنگاران درباره بازی صحبت می‌کنند، هرکدام داستانی کاملاً متفاوت داشته باشند. ما چند ویژگی تازه را اضافه کرده‌ایم که تاکنون در نقش‌آفرینی‌ها دیده نشده است.

مدیرعامل لاریان: Divinity یک نقش‌آفرینی نوبتی است و به مراتب بهتر از Baldur’s Gate 3 خواهد بود - گیمفا

با وجود جاه‌طلبی‌های بزرگ، Larian Studios امیدوار است این بازی سریع‌تر ساخته شود. وینکه اشاره کرد که چرخه توسعه سه تا چهار ساله بسیار کارآمدتر از چرخه شش ساله است. با این حال، همان‌طور که پیش‌تر حدس زده می‌شد، عرضه زودهنگام برای Divinity در برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد، اما احتمالاً در سال ۲۰۲۶ رخ نخواهد داد. این یعنی عرضه زودهنگام در سال ۲۰۲۷ و انتشار کامل در بازه سال‌های ۲۰۲۸ تا ۲۰۲۹ محتمل خواهد بود؛ بازه‌ای که با روند معمول پنج تا شش سال توسعه همخوانی دارد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *