تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: یکشنبه , ۲ آذر , ۱۴۰۴
X
مدیر استودیوی بتسدا از علت جذابیت بازی‌ The Elder Scrolls Oblivion پس از گذشت دو دهه می‌‌گوید

مدیر استودیوی بتسدا از علت جذابیت بازی‌ The Elder Scrolls Oblivion پس از گذشت دو دهه می‌‌گوید

هواداران بتسدا سال‌هاست که گهگاه به بازی Oblivion بازمی‌گردند، حتی پیش از آنکه بتسدا با The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered بازی نقش‌آفرینی منتشر شده در سال ۲۰۰۶ را دوباره به مرکز توجهات بیاورد. اما چه چیزی باعث می‌شود مردم و اکنون خود استودیو، بارها و بارها به آن بازگردند؟ مدیر استودیو بتسدا می‌گوید دلیلش این است که بازی با هر بار بازگشت احساس می‌شود که تغییر می‌کند.

تبلیغات

وب‌سایت +GamesRadar با تام موستین، مدیر استودیو بتسدا، در مراسم The Golden Joystick Awards 2025 گفت‌وگو کرد تا دیدگاه او را درباره اینکه چرا Oblivion طول عمر چنین طولانی‌ای داشته است، بشنود. پاسخ شخصی موستین این بود:

هر بار که بازی را پلی می‌کنم، کاری کاملاً متفاوت انجام می‌دهم. حتی با وجود اینک بارها آن را بازی کرده‌ام، چیزهای جدیدی تجربه می‌کنم، در مسیر متفاوتی می‌روم و مجموعه‌ای متفاوت از تجربیات را دارم.

این نشان‌دهنده ماندگاری ساختار بازی است و بازگشت به آن از طریق ریمستر، شبیه به باز کردن یک صندوق قدیمی بود و با خودت فکر می‌کنی که وای، اینجا عناصر شگفت‌انگیزی وجود دارند که ما ۲۰ سال پیش ساختیم و آن زمان بهترین شکل ممکن ساخته شده بودند.

موستین در ادامه توضیح داد:

توسعه ریمستر بعد از دو دهه، برای ما فرصتی بود تا تصمیمات آگاهانه‌ای درباره اینکه چه چیزهایی را مدرن سازیم و چه چیزهایی را مدرن نکنیم، اتخاذ نماییم.

این‌ها گفت‌وگوها و بحث‌های واقعاً جالبی بودند و سخت هم بود. ما به صورت داخلی تصمیم می‌گرفتیم و از خودمان‌ می‌پرسیدیم آیا می‌خواهیم این کار را انجام دهیم یا نه؟ این پیش از آن بود که بتسدا تصمیم گرفت این کار کاملاً منطقی است، به شرط آنکه ما به میراث بازی آسیب نرسانیم و بازی را خراب نکنیم.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *