گلن اسکوفیلد، مدیر سابق مجموعه Call of Duty در استودیو Sledgehammer Games، در مصاحبهای با VGC اعلام کرده که نسبت به آیندهی این سری تحت مالکیت مایکروسافت «بهشدت» نگران است و معتقد است کیفیت نسخههای اخیر پس از خروج او کاهش یافته است.
گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، مدیر سابق مجموعه Call of Duty در استودیو Sledgehammer Games، در مصاحبهای با وبسایت VGC اظهار داشته که نسبت به آیندهی این مجموعه تحت مالکیت شرکت مایکروسافت «بهشدت» نگران است.
وی در این خصوص گفت:
من واقعاً نگرانم، بسیار زیاد. زیرا آنچه در حال وقوع است، نوعی جنگ است. متأسفانه، زمانی که یک شرکت توسط یکی از این مجموعهها جذب میشود، بهنظر میرسد برخی از ویژگیهای آنها را نیز به ارث میبرد.
اسکوفیلد همچنین عنوان کرد که احتمالاً شرکت اکتیویژن برنامهی پاداشدهی به توسعهدهندگان مجموعه Call of Duty را که بر اساس موفقیت تجاری هر نسخه پرداخت میشد را حذف کرده است. بهگفتهی او، این اقدام میتواند توانایی شرکت در جذب و حفظ نیروهای خلاق و متخصص را با چالش مواجه سازد.
وی در بخش دیگری از این گفتوگو اظهار داشت که مجموعه Call of Duty از نظر خلاقیت، پس از خروج او در فوریه ۲۰۱۸ و پس از عرضهی Call of Duty: WWII، از سطح کیفی پیشین خود فاصله گرفته است.
اسکوفیلد در اینباره گفت:
از بیان این موضوع رضایت ندارم، اما از زمانی که از Sledgehammer جدا شدم، هیچیک از نسخهها کیفیت قابل توجهی نداشتهاند. منظورم این است که آخرین نسخه Modern Warfare 3 ساختهی Sledgehammer در سال ۲۰۲۳ نمرهای در حد ۵۰ دریافت کرد. البته همچنان این بازیها فروش خوبی دارند.
او ادامه داد:
کیفیت آنها دیگر مشابه گذشته نیست. سطح کیفی کاهش یافته است. استودیو Treyarch همچنان عملکرد خوبی دارد، اما من خوششانس بودم.
در ادامهی این مصاحبه، اسکوفیلد نظریهای دربارهی علت حفظ انتشار سالانهی مجموعه Call of Duty مطرح کرد و اظهار داشت که این تصمیم صرفاً به دلایل مالی اتخاذ شده است. وی در این رابطه توضیح داد که اگر انتشار سالانه متوقف شود، شرکت هر ساله یک میلیارد دلار از دست خواهد داد. به همین دلیل مجموعه Call of Duty هیچگاه از این الگو فاصله نگرفته است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید