یاسوهیرو کیدرا، کارگردان بازی Octopath Traveler 0، اظهار کرده که Breath of the Wild نه تنها یک عنوان شگفتانگیز است، بلکه یکی از بازیهایی محسوب میشود که همه باید آن را تجربه کنند.

یکی از مسائلی که در شلوغی ساخت بازیهای ویدیویی فراموش میشود عشق و علاقه خالقان این صنعت به بازیهای مختلف است. اخیراً صحبتهای زیادی درباره توسعهدهندگانی مثل اعضای Sandfall Interactive شنیدیم که در ساخت بازی فاخرشان به تمام عناوین نقشآفرینیای که دوست داشتند ادای احترام کرداند. یاسوهیرو کیدرا هم مثالی دیگر برای این موضوع است. او اخیراً در ویدیویی با عنوان «بازیهایی که ما را ساختند» که توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر شد، گفت:
وقتی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و نحوه طراحی جو خوبش را به یاد میآورم، متوجه میشوم این برای من مسئلهای آشنا است. این اثر از نظر جو و فضاسازی شباهتهایی به Tsushima دارد. مسائلی همچون نحوه ساخت جو بازی، موسیقی متنش، صداهای محیطیش و نحو ترکیب همه اینها بسیار طبیعی به نظر میرسد. از طرفی مبارزات در این اثر طوری طراحی شدند که موسیقی نبرد فقط هنگام آغاز مبارزات پخش میشود. بازی Breath of the Wild به روشی فوقالعاده طراحی شده و میزان غوطهوری در آن شگفتانگیز است. دامنه کارهایی که میتوانید انجام دهید هم بسیار وسیع به نظر میرسد. دوست دارم روزی بازیای مثل این بسازم.
دیدگاهتان را بنویسید