THQ Nordic و Alkimia Entertainment اولین قسمت از مجموعه مستند مراحل ساخت بازی Gothic Remake را منتشر کردهاند. اولین ویدیوی مجموعه، بر ماهیت بازی Gothic متمرکز است.
در این ویدئو، دانیل کندیل، کارگردان هنری استودیو، کای روزنکرانز، آهنگساز و طراح صدا، هکتور فوستر، طراح ارشد بازی، تیمور خودیرو، مدیر انجمن، آلبرتو رلوسیو، طراح مراحل، راینهارد پولیس، مدیر استودیو و کارگردان بازی، تالیا هی، انیماتور ارشد و النا گودیل، طراح ارشد سه بعدی، در کنار دیگر اعضای استودیو در مورد توسعه بازی صحبت میکنند.
هر یک از اعضای تیم توسعه با یادآوری ویژگیهای خاص نسخه اصلی، پیرامون تجربه خود در ساخت ریمیک صحبت کردند. به عنوان مثال، اشاره شد که بازی دست مخاطب را نمیگرفت و آزادی عمل زیادی وجود داشت.
راجر لوورا، تکنیکال آرتیست بازی، گفت:
یکی از جذابترین جنبههای گوتیک برای من، توانایی هدایت سناریوهای مختلف با کمک/سوء استفاده از اطرافیان بود. مطمئناً، دیگران نیز قصد سوء استفاده از شما را داشتند، اما لحظاتی پیش میآمد که میتوانستید ورق را برگردانید و با کمک دیگران یک Scavenger را حذف کنید.
در ادامه، اولین قسمت از این مجموعه را مشاهده میکنید:
طرفدارانی که بیصبرانه منتظر ریمیک بازی Gothic هستند، باید تا رویداد Steam Next Fest، که بین ۲۴ فوریه (۶ اسفند) – ۳ مارس (۱۳ اسفند) برگزار میشود، صبر کنند.
تاریخ انتشار Gothic Remake هنوز مشخص نیست؛ اما برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست ساخت قرار دارد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید