در پی بازخوردهای ضد و نقیض بازیکنان در نسخه بتای عمومی بازی Battlefield 6، تهیهکننده ارشد استودیوی DICE رسما تأیید کرد که تیم توسعه از ضعیف بودن وسایل نقلیه در وضعیت فعلی آگاه است و فعالانه برای رفع این مشکل تلاش میکند.
دیوید سیرلند، تهیهکننده ارشد استودیو دایس، در جریان یک بحث در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، به نگرانیهای مطرحشده از سوی بازیکنان در مورد عدم توازن قدرت وسایل نقلیه در جدیدترین نسخه از سری بازیهای بتلفیلد پاسخ داد. این تأییدیه رسمی، امیدواریها را برای ایجاد تعادل بهتر در نسخه نهایی بازی افزایش داده است.
ادوات جنگی و وسایل نقلیه همواره یکی از ارکان اصلی تجربه گیمپلی در سری بتلفیلد بودهاند. با این حال، در نسخه بتای اخیر، بسیاری از بازیکنان معتقد بودند که پیادهنظام به ابزارها و سلاحهای ضد زره و ضدهوایی بیش از حدی دسترسی دارد که این موضوع بقای وسایل نقلیه، بهویژه هلیکوپترها، را در میدان نبرد بسیار دشوار کرده است.
این بحث زمانی جدیتر شد که یکی از کاربران فعال جامعه بتلفیلد در پستی نوشت:
یک مشکل وجود دارد؛ پیادهنظام به حجم عظیمی از سلاحهای ضد تانک و ضدهوایی مجهز است. در وضعیت فعلی، پیادهنظام برای وسایل نقلیه خطرناکتر از وسایل نقلیه برای آنهاست و هلیکوپترها با کمترین شانس بقا در پایینترین سطح این زنجیره قرار دارند.
دیوید سیرلند در پاسخ به این انتقاد نوشت:
این یک مشکل کلی در توازن بازی است و ما بهطور فعال روی آن کار میکنیم.
او در ادامه فلسفه تیم توسعه را اینگونه تشریح کرد:
ترجیح میدهیم در ابتدا وسایل نقلیه بیش از حد ضعیف باشند تا بیش از حد قدرتمند. این یک مسئله حساس است، زیرا مهارت بازیکنان در استفاده از این وسایل نیز به مرور زمان افزایش مییابد.
اینکه یکی از چهرههای کلیدی تیم توسعه به صورت عمومی این مشکل را تأیید میکند، خبری مثبت برای جامعه بازیکنان تلقی میشود و نشان میدهد که استودیوی دایس به بازخوردهای دریافتی اهمیت میدهد. اکنون چالش اصلی این استودیو، ایجاد توازن دقیق در قدرت وسایل نقلیه است تا بدون آنکه آنها را به ابزاری بیش از حد قدرتمند و غیرقابل توقف تبدیل کند، نقش کلیدی و تأثیرگذارشان را به میدان نبرد بازگرداند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید