یکی از ثمرههای انتشار بازی Avowed، این است که سری Pillars of Eternity دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. این مجموعه دوست داشتنی که جهان Eora، ستینگ بازی Avowed را پایهگذاری کرد، به راحتی یکی از بهترین عناوین سبک CRPG لقب میگیرد. با موفقیت تجاری قابل توجه Avowed و تحسین منتقدان، ممکن است استودیوی Obsidian و ایکس باکس به ساخت بازیهای بیشتر در دل Eora توجه بیشتری نشان دهند.
به نقل از PC Gamer، جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان افسانهای نسخه اول و دوم Pillars of Eternity، در جریان یکی از استریمهای اخیر Avowed برای خیریه، به پروژۀ Pillars Of Eternity: Tactics پرداخت:
Pillars: Tactics یکی از چیزهایی است که مردم دوست خواهند داشت، حتی بسیاری از افراد استودیو مشتاقند روی آن کار کنند؛ مردم زیادی هستند که از عناوین تاکتیکی استقبال کنند.
چالش این است که دامنۀ آن را تعیین کنیم؛ این که چند نفر برای توسعه بازی نیاز است، به دنبال چه نوع کیفیت بصریای هستیم و اینکه عظمت خود بازی در چه حدودی خواهد بود.
در واقع، استودیو باید در نظر بگیرد که بازی از منظر کسب درآمد چه عملکردی خواهد داشت. جاش سایر ادامه داد:
عناوین تاکتیکی جامعه طرفداران خوش ذوقی دارند، اما تعدادشان زیاد نیست.
میتوان چنین گفت که اگر تمام طرفداران این ژانر بازی را تهیه کنند، باز هم بودجه هنگفت ساخت یک بازی AAA فراهم نمیشود.
جاش سایر پیش از این تمایل خود را به ساخت Pillars of Eternity 3 با بودجهای نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار بروز داده بود. کارگردان مذکور پس از سری Pillars، کارگردانی Pentiment را بر عهده گرفت؛ پروژهای که توسط تیم کوچکی از دوستداران تاریخ در استودیوی Obsidian هدایت شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید