شعب رستوران مکدونالدز در کشور چین طی یک همکاری با بازی Black Myth: Wukong، منوی ویژه و محصولات محدودی را عرضه میکنند.
Black Myth: Wukong که به عنوان نخستین بازی کنسولی AAA ساخته شده در چین شناخته میشود، یکی از بزرگترین عناوین صنعت بازیهای ویدیویی در سالهای اخیر بود. مشارکت رستوران مکدونالدز با آیپیهای محبوب پدیده جدیدی نیست. این رستوران زنجیرهای تاکنون همکاریهای متعددی با بزرگترین نامهای صنعت بازیهای ویدیویی داشته است. نقطه عطف چنین همکاریهایی معمولاً محصولات ویژهای هستند که در این رویدادها عرضه میشوند. اوایل امسال، محبوبیت شدید آثار پوکمون ارائه شده در مکدونالدز ژاپن باعث شد حتی نوعی بازار سیاه و دلالی شکل بگیرد.
مکدونالدز چین اخیراً اعلام کرده است، به مناسبت جشن میانهی پاییز با بازی Black Myth: Wukong همکاری خواهد کرد. در نتیجهی این همکاری، چندین آیتم ویژه (از جمله یک همبرگر با نان مشکی) در بستهبندیهایی الهام گرفته شده از این بازی اکشن نقشآفرینی عرضه میشوند. این رویداد با نام “بازار ماه کامل” از ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهر، در شعب مختلف مکدونالدز در شهرهایی چون شانگهای، هانگژو، گوانگژو، پکن، شیامن، چانگشا و ووهان برگزار خواهد شد. در این رویداد، بازدیدکنندگان میتوانند در فعالیتهایی نیز شرکت کنند و جوایز محدودی دریافت نمایند. همچنین یک بازی رومیزی با محوریت Black Myth معرفی شده که در تاریخ ۸ مهر عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، ۴۲ شعبه مکدونالدز در ۱۴ شهر چین با تم Black Myth: Wukong تزئین میشوند و شخصیتهایی چون تیان مینگ رن، یانگ جیان و ژو باجی در آنها به نمایش درخواهند آمد. مشتریان میتوانند سه کارت مختلف بر اساس این شخصیتها جمعآوری کنند و پس از اتمام رویداد، آنها را با یک برچسب موبایل ویژه تعویض نمایند. طبق گزارشها، لباسهایی مثل کلاه، تیشرت و جوراب نیز با طرحهای ویژه این همکاری قابل تهیه خواهند بود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید