تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۱۲ شهریور , ۱۴۰۴
X
مینیمالیسم عضلانی: رودستر جدید آئودی شوخی ندارد

مینیمالیسم عضلانی: رودستر جدید آئودی شوخی ندارد

خودروهای اسپورت برای ایجاد هیجان طراحی شده‌اند و خودروی مفهومی C آئودی ثابت می‌کند که حتی در یک دنیای برقی، یک خودرو می‌تواند دارای ابهت، دقت و حس ظریفی از هیجان باشد. این رودستر دو نفره، فلسفه طراحی جدید آئودی را به نمایش می‌گذارد، جایی که سادگی رادیکال با دقت فنی روبرو می‌شود. از فریم عمودی جلو تا امضای نوری چهار المانی جدید، کانسپت C یک مطالعه در زمینه مینیمالیسم قدرتمند است که در عین حال که به افتخار خودروی آتو یونیون مدل C سال ۱۹۳۶ ادای احترام می‌کند، جایگاه خود را در جاده‌های آینده تثبیت می‌نماید.

سقف این خودرو ستاره‌ی نمایش است. این سقف سخت تاشوی برقی در دو بخش، شکل یکپارچه خودرو را دست‌نخورده نگه می‌دارد و در عین حال به رانندگان اجازه می‌دهد از تجربه‌ای روباز لذت ببرند. این اولین تلاش آئودی برای چنین رویکردی برای یک رودستر است و موفق عمل می‌کند. بدنه خودرو روی یک طرح باتری مرکزی پایین و کشیده قرار گرفته است، که به کابین یک وضعیت کشیده و هدفمند می‌بخشد. در عقب، پنل‌های تمیز و خطوط افقی، نیت‌های اسپرت خودرو را بدون جلب توجه زیاد، برجسته می‌کنند.

مینیمالیسم عضلانی: رودستر جدید آئودی شوخی ندارد

در داخل، آئودی حواس‌پرتی‌ها را به حداقل رسانده است. سطوح معماری قوی، کنترل‌های آلومینیومی آنودایز شده و رنگ‌های هم‌طیف با الهام از تیتانیوم، فضایی را ایجاد می‌کنند که هم دقیق و هم تصفیه‌شده به نظر می‌رسد. نمایشگر تاشوی ۱۰.۴ اینچی مرکزی و کنترل‌های حساس به لمس ظریف روی فرمان، اطلاعات را در جایی که شما می‌خواهید قرار می‌دهند و هرگز در مسیر دید شما نیستند. این فناوری برای انسان‌ها است، نه یک کابین سفینه فضایی برای افراد حواس‌پرت. هر ماده، کیفیت را به نمایش می‌گذارد، حتی حلقه‌های فلزی آئودی روی فرمان، که به نحوی هم آینده‌نگر و هم آشنا به نظر می‌رسند.

مینیمالیسم عضلانی: رودستر جدید آئودی شوخی ندارد

کانسپت C یک طرح اولیه برای مدل‌های تولیدی آینده است. نسبت‌ها، مهندسی سقف و ایده‌آل‌های مینیمالیستی آن، نسل بعدی خودروهای برقی آئودی را تحت تأثیر قرار خواهند داد. مهندسان اطمینان حاصل کردند که این خودرو در مورد حقه‌های نمایشی یا خودنمایی دیجیتال نیست، بلکه در مورد اعتماد به نفس، وضوح و کشش عاطفی یک خودروی اسپورت است.

زمانی که نسخه تولیدی سرانجام به نمایشگاه‌ها برسد، قیمت آن در جایی بین TT و R8 فعلی قرار خواهد گرفت. قیمت اولی از حدود ۵۳,۰۰۰ دلار و دومی نزدیک به ۱۶۱,۰۰۰ دلار شروع می‌شد، بنابراین می‌توان با اطمینان حدس زد که کانسپت C به راحتی در نزدیکی شش رقم قیمت‌گذاری خواهد شد.

مینیمالیسم عضلانی: رودستر جدید آئودی شوخی ندارد

با کانسپت C، آئودی نشان می‌دهد که رودستر برقی یک سازش نیست. این یک معیار جدید بوده که هم هم جسور، هم زیبا و هم اسپرت و به وضوح آئودی است. برای کسانی که نگران هستند خودروهای برقی شور و اشتیاق خودرویی را کاهش می‌دهند، کانسپت C یک یادآوری بسیار مؤدبانه اما قاطع است که هیجان، دقت و درام به جایی نمی‌روند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است