تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۲۹ مهر , ۱۴۰۴
X
نقدها و نمرات انیمیشن The Twits محصول نتفلیکس- گیمفا

نقدها و نمرات انیمیشن The Twits محصول نتفلیکس- گیمفا

انیمیشن The Twits محصولی تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس است که نتوانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.

تبلیغات

انیمیشن The Twits یک اثر موزیکال کمدی است که با اقتباسی آزاد از رمان کودکانه‌ی معروف رولد دال در سال ۱۹۸۰ ساخته شده است. کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را فیل جانستون برعهده داشته است. در فهرست صداپیشگان فیلم نام‌هایی چون مارگو مارتین‌دیل و جانی وگاس در نقش شخصیت‌های اصلی دیده می‌شود و ناتالی پورتمن، امیلیا کلارک، مایتری راماکریشنان، رایان لوپز، جیسون مانتزوقاس، تیموتی سایمنز، آلن تادیک و نیکول بایر نیز به عنوان صداپیشگان دیگر حضور دارند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۴ نقد برای انیمیشن The Twits منتشر شده که امتیاز ۵۷ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۸ از صد برای این انیمیشن به ثبت رسیده که بر اساس ۹ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این انیمیشن را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمیشن The Twits

راتن تومیتوز | ۱۴ نقد – امتیاز ۵۷ درصدمتاکریتیک | ۹ نقد – امتیاز ۴۸ از صدانیمیشن سینمایی the twits

«۸۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: گرگوری نوسن»

در حالی که فیلم ممکن است از نظر مفهومی به مبارزات واقعی در ایالات متحده اشاره داشته باشد، انیمیشن The Twits در اصل داستانی ساده و قابل‌ دسترسی درباره قدرت همدلی در برابر شر مطلق است، آن هم همراه با حدود هزار شوخی مربوط به گاز معده.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

در جزئیات فیلم، طنز در همه‌جا جریان دارد؛ بیشتر آن‌ها گرایش به شوخی‌های زننده یا حتی آشکارا فکاهی دارند، از صحنه‌های انفجار نشیمنگاه گرفته تا گلوله‌های مویی انسان‌نما.

«۷۰/۱۰۰ Collider | منتقد: لونا گاتری»

فیلم بامزه و پرهیجان است و از نظر بصری چشم‌نواز و دارای شخصیت‌پردازی قابل‌توجهی است، اما به نظر می‌رسد اگر در قرن بیستم ساخته می‌شد، نتیجه‌ی بهتری می‌داد.

«۶۳/۱۰۰ RogerEbert.com | منتقد: برایان تالریکو»

گاهی احساس می‌شود که فیل جانستون برای جبران بدبینی ذاتی آثار رولد دال، در نمایش کودکان شگفت‌انگیز و دوستان جادویی‌شان زیاده‌روی کرده است و بخش زیادی از انیمیشن The Twits طوری طراحی شده که از بیننده می‌خواهد عاشق شخصیت‌های بیشا و بابسی شود، حتی اگر این دو شخصیت از نظر پرداخت و طراحی، سطحی باشند.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: ریچارد لاوسون»

فیلم با مطرح‌ کردن یک پیام اخلاقی قوی و به‌موقع، مخاطب را وادار می‌کند تا بار دیگر به ارزش‌های خلاقانه‌ی آن بیندیشد.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: کت کلارک»

اما حس شوخ‌طبعی سیاه و خشن رولد دال در اینجا زیر پیام پررنگ همدلی و مهربانی مدفون شده است، آن‌هم به لطف حضور یتیم سرزنده‌ای به نام بیشا (با صداپیشگی مایتری راماکریشنان) و دوستانش که علیه توئیت‌ها دست به مقابله می‌زنند. نتیجه اما در بسیاری از لحظات، حالتی زننده و ناخوشایند در جهت اشتباه پیدا می‌کند.

«۳۳/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: جیکوب اولر»

انیمیشن The Twits دقیقاً همان چیزی است که می‌توان از یک اقتباس رولد دال توسط نتفلیکس انتظار داشت: انیمیشنی رقیق و ساده‌سازی‌ شده که به اندازه فیلم‌های دهه اخیر Illumination بیش از حد شیرین و سطحی است.

«۲۰/۱۰۰ The Telegraph | منتقد: رابی کالین»

اگر واقعاً قصد ساخت فیلمی بر اساس یکی از کتاب‌های رولد دال را ندارید، توصیه منتقد این است: اصلاً دست به ساخت آن نزنید.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است