فیلم After the Hunt اثری با بازی جولیا رابرتز، اندرو گارفیلد و آیو ادبیری است که نتوانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.
فیلم After the Hunt یک اثر روانشناختی پیچیده و هیجانانگیز است که به قلم نورا گرت نوشته شده و توسط لوکا گوادانینو کارگردانی شده است. داستان حول محور آلما، استاد دانشگاهی است که در میانه بحران اخلاقی و حرفهای قرار میگیرد، زمانی که یکی از همکارانش با اتهام جدی سوءاستفاده جنسی مواجه میشود.
این فیلم علاوه بر بررسی جنبههای حقوقی و اجتماعی، به گذشته مخفیانه و اسرارآمیز آلما نیز میپردازد و نشان میدهد چگونه رازهای گذشته میتوانند زندگی حرفهای و شخصی انسان را تحت تأثیر قرار دهند. بازیهای قدرتمند جولیا رابرتز و اندرو گارفیلد، به همراه کارگردانی دقیق لوکا گوادانینو، فیلم را به تجربهای تنشزا و پرمعنا تبدیل کرده است. فیلم After the Hunt ترکیبی از تعلیق، درام و روانشناسی انسانی است و مخاطب را وادار میکند تا با شخصیتها همذاتپنداری کرده و در دنیای پیچیدهی اخلاق، قدرت و حقیقت غوطهور شود.
تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۷ نقد برای فیلم After the Hunt منتشر شده که امتیاز ۴۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۵ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۲۱ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده میکنید.
راتن تومیتوز | ۵۷ نقد – امتیاز ۴۹ درصدمتاکریتیک | ۲۱ نقد – امتیاز ۵۵ از صد
«۱۰۰/۱۰۰ The Telegraph | منتقد: روبی کالین»
این فیلم با حسی تیز و تهاجمی حرکت میکند، مثل حیوانی که بوی خون را متوجه شده، ما را با دقت همانقدر که ما آن را تماشا میکنیم، زیر نظر دارد و منتظر لحظهای مناسب برای حمله است.
«۷۵/۱۰۰ RogerEbert.com | منتقد: تومریس لافلی»
گاهی اوقات، خوب است که احساس ناراحتی کنیم. و در نهایت، فیلم After the Hunt دقیقاً همین تلاش را دارد و تا حد زیادی در آن موفق است.
«۷۵/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: جسی هاسنگر»
در پایان، فیلم After the Hunt چیزی فراتر از جزئیات متعدد و گیجکنندهاش ارائه میدهد و مجموعاً تجربهای بزرگتر شکل میگیرد.
«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: جک والترز»
در حالی که فیلم در ایجاد تعلیق و کشش موفق است، اما تردید و دودلی موجود در فیلمنامه در نهایت داستان را تضعیف میکند.
«۶۰/۱۰۰ BBC | منتقد: نیکلاس باربر»
دیدن یک فیلم بزرگسالانه هالیوودی که به مسائل معاصر مانند فمینیسم، فرهنگ کنسل، سیاستهای هویتی و شکاف نسلی میپردازد، تازه و خوشایند است. با این حال، فیلم After the Hunt بیشتر یک پروژه تحسینبرانگیز است تا یک درام جذاب، زیرا همواره به مخاطب یادآوری میکند که چقدر میخواهد باهوش باشد.
«۵۰/۱۰۰ IndieWire | منتقد: رایان لاتانزیو»
فیلمنامه بیش از حد ذهنی و آکادمیک، شخصیتها را به نمونههایی کلی و سخنگو برای موضوعات داغ تقلیل میدهد و در پردازش مسائل #MeToo، نحوه رسیدگی و واکنش به اتهامات سوءاستفاده و همچنین باز کردن پیچیدگیهای سیاست هویتی که با مسائل نژاد و جنسیت برخورد دارد، تا حدی منسوخ به نظر میرسد.
«۵۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»
فیلم After the Hunt با مهارت و جذابیت بصری ساخته شده است، اما تجربهای نسبتاً گیجکننده ارائه میدهد؛ داستانی که گاهی تنشزا و جذاب اما پر از موقعیتهای ساختگی و سوالات مبهم باقیمانده است. به همین دلیل، در نهایت، فیلم کمتر از حد انتظار رضایتبخش است.
«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»
با وجود درخشش بازی جولیا رابرتز، فیلمی که اینقدر رمزآلود و پیچیده است، به او کمکی نمیکند و بیشتر باعث خستگی و ناامیدی میشود. با این حال، چند تقابل پرانرژی و تأثیرگذار در سراسر فیلم وجود دارد که فیلم After the Hunt را همچنان جذاب نگه میدارد. حتی با این وجود، این فیلم بیشتر شبیه یک گزینه برای خرابکاری در قرار ملاقاتهاست تا تجربه عاشقانه واقعی.
«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»
فیلم با حس خود از اهمیت معاصر و خطوط مبهم خطرناک پیش میرود، اما با موسیقی تقریبا بلند و خشن که اغلب از گفتوگوها عبور میکند؛ این موضوع باعث میشود درام به یک کوارتت ناموزون از خودآگاهی تبدیل شود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید