تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: پنج شنبه , ۱۳ شهریور , ۱۴۰۴
X
نقدها و نمرات فیلم The Cut با بازی اورلاندو بلوم

نقدها و نمرات فیلم The Cut با بازی اورلاندو بلوم

فیلم سینمایی The Cut اثری ورزشی با هنرنمایی اورلاندو بلوم است که به نمرات متوسط از سوی منتقدان بسنده کرده است.

تبلیغات

فیلم The Cut به کارگردانی شان الیس ساخته شده و یک اثر مهیج و روان‌شناختی پرتنش به شمار می‌رود که با بازی اورلاندو بلوم در نقش یک بوکسور بازنشسته است. داستان فیلم حول بازگشت این مبارز به رینگ می‌چرخد؛ او برای دستیابی به عنوان قهرمانی بار دیگر وارد میدان می‌شود و تحت فشار یک مربی سختگیر و غیرمتعارف، مجبور به تجربه رژیم طاقت‌فرسای کاهش وزن و تمرین‌های شدید است. حضور بازیگرانی چون کاترینا بلف در نقش کیتلین و جان تورتورو در نقش بوز، ترکیب قدرتمندی به فیلم بخشیده است.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۰ نقد برای فیلم The Cut منتشر شده که امتیاز ۷۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۲ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۸ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم The Cut

راتن تومیتوز | ۲۰ نقد – امتیاز ۷۵ درصدمتاکریتیک | ۸ نقد – امتیاز ۵۲ از صدفیلم The Cut

«۷۵/۱۰۰ TheWrap | منتقد: استیو پوند»

فیلم با صحنه‌هایی آرام میان یک مرد و یک زن آغاز و پایان می‌یابد؛ صحنه‌هایی که با بازی‌های ظریف و حساب‌شده اورلاندو بلوم و کترینا بلف جان می‌گیرند. ظرافت در یک فیلم مربوط به بوکس؟ اگر بتوانید از خشونت یک ساعت میانی چشم‌پوشی کنید، شاید همین نکته عجیب‌ترین جنبه این برداشت تازه از یک ژانر قدیمی باشد.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: سیدهانت ادلاکها»

در حالی که می‌توان نسخه‌ای جمع‌وجورتر و در نتیجه مؤثرتر از فیلم The Cut را تصور کرد، آنچه روی پرده باقی می‌ماند به اندازه کافی تکان‌دهنده است و فرصتی فراهم می‌آورد تا اورلاندو بلوم بالاخره خود را به‌عنوان یک بازیگر بزرگ تثبیت کند؛ نه به خاطر رنج‌هایی که بر خود هموار می‌کند، بلکه به دلیل نتیجه نهایی مسحورکننده‌ای که به نمایش می‌گذارد.

«۶۷/۱۰۰ The Playlist | منتقد: گرگوری الوود»

شان الیس شدت و تنش را به سطحی نزدیک به غیرقابل تحمل می‌رساند. بخشی از این تأثیر به کارگردانی بازمی‌گردد و بخشی دیگر به درک این موضوع که بازی با مرگ تا چه اندازه خطرناک شده است.

«۶۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

با این حال، هرچند مضمون فیلم ارزشمند است، فیلم The Cut بیش از حد آکنده از تراژدی و زخم و درد است؛ گویی نویسندگان می‌خواستند هر بلایی را سر بوکسور بیاورند تا ببینند آیا می‌تواند دوام بیاورد یا نه، اما این حجم بیش از اندازه به نظر می‌رسد.

«۵۸/۱۰۰ IndieWire | منتقد: ویلسون چپمن»

به راحتی می‌توان تصور کرد بازیگری که ذاتاً توانایی بیشتری در ارائه نقش‌های پرشور و پرتنش دارد، می‌توانست ظرفیت کامل این شخصیت را آزاد کند. همان‌طور که هست، فیلم The Cut هرگز آن‌قدر که انتظار دارید عمقی نفوذ نمی‌کند.

«۴۲/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: مائورین لی لنکر»

با وجود سه بازی قدرتمند، فیلم The Cut در نهایت به یک درام بوکس نه‌چندان درخشان تبدیل می‌شود.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

هرچه کارگردان بریتانیایی شان الیس بیشتر فشار می‌آورد و تحریک می‌کند، فیلم رنگ‌وبوی کلیشه‌ای‌تری پیدا می‌کند؛ اثری درباره کاهش وزن که شاید بیش از همه به یک تدوین جمع‌وجورتر نیاز داشت.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است