در فاصله دو روز تا عرضه رسمی Elden Ring: Nightreign، نقدها و نمرات این اثر کواپ محور منتشر شدهاند. با بخش نتیجهگیری بررسیها همراه باشید.
Gamers Heroes: 9/10
بازی Elden Ring: Nightreign اثر شایستهای است. طرفدارانی که حتی پس از عرضه بستهالحاقی همچنان عطش تجربه Elden Ring را دارند، باید خود را برای یک اثر کواپ محور هیجانانگیز و جذاب آماده کنند.
Areajugones: 8.5/10
این بازی تجربهای غیرمنتظره و خارج از چهارچوبهای همیشگی FromSoftware است. با این حال این استودیو موفق شده است تجربهای منحصر به فرد و جذاب ارائه دهد. اگرچه بازی به دلیل ماهیت تصادفی گاهی اوقات ممکن است خستهکننده به نظر برسد، اما Elden Ring: Nightreign همچون نسیمی تازه است که نشان میدهد FromSoftware همچنان جای پیشرفت و افزودن محتوای بیشتر دارد. همکاری در این تجربه سبک سولزلایک هرگز به این اندازه حیاتی نبوده و Elden Ring: Nightreign ثابت میکند که FromSoftware تنها توسعهدهندهای است که توان ایجاد انقلابی در ساختار کلی سری سولز را دارد.
Vandal: 8.2/10
مهمترین نکتهای که باید به آن توجه داشت این است که Elden Ring: Nightreign یک بازی کواپ محور سه نفره است. اشتراکگذاری بازی با یک فرد غریبه در عنوانی که نیازمند هماهنگی بالا و اولویتبندی دقیق اهداف است، میتواند بسیار ناامیدکننده باشد. فقدان حالت دو نفره از نقاط قوت بازی کاسته و حتی سختگیرترین منتقدان را نسبت به مفهوم آن دلسرد میکند. حالت تکنفره بازی تعادل چالش را به اندازه کافی حفظ نمیکند، زیرا هر جزئیات طراحی بازی برای گروههای سه نفره برنامهریزی شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر از سبک مبارزات حساب شده و نبردهای حماسی باسها در بازیهای FromSoftware لذت میبرید و دو دوست دارید که بتوانید شما را در این تجربه چالشبرانگیز همراهی کنند، Elden Ring: Nightreign شما را شگفتزده خواهد کرد.
IGN: 8/10
استودیوی FromSoftware از محدوده امن خود خارج شده و با ترکیبی هیجانانگیز از سبکهاموفق میشود سیستمها و مکانیکهای آزمایش شده نسخه اصلی را با تجربهای نو و جذاب در گیمپلی به طرزی شگفتانگیز ترکیب کند.
Eurogamer: 8/10
عنوان چندنفره فرعی استودیوی FromSoftware تجربهای هیجانانگیز است که به نوعی جشن موفقیتهای پیشین این توسعهدهنده محسوب میشود و بیشک طرفداران قدیمی سری Souls را مجذوب خود خواهد کرد.
SpazioGames: 7.5/10
این بازینمایانگر تلاشی جسورانه برای توسعه دنیای Elden Ring از طریق فرمت کواپ محور و پویا است. پیشرفت خطیتر و کاهش آزادی کاوش ممکن است طرفداران سنتی سری را راضی نکند و در عین حال، افزودن عناصر روگلایک و بتل رویال کاملاً با فلسفه طراحی FromSoftware همخوانی ندارد. در نهایت، Nightreign احتمالاً مخاطبان جدیدی را جذب میکند، اما برای هواداران قدیمی این سری، تعادل میان نوآوری و وفاداری به روح اصلی Elden Ring بهینه نخواهد بود.
Digital Trends: 7/10
Nightreign با هدف بهرهبرداری از موفقیت چشمگیر Elden Ring در سال ۲۰۲۲، بدون نیاز به ساخت یک دنباله کامل، توسعه یافته و با چرخشی هوشمندانه، تجربه دنیای باز را به یک بازی روگلایک همکاریمحور تبدیل میکند. این بازآفرینی خلاقانه، با استفاده مجدد از داراییهای موجود، یک تجربه چندنفره دلپذیر خلق کرده که علیرغم سادهسازی چشمگیر عناصر نقشآفرینی نسبت به یک اثر سولز استاندارد، عمق استراتژیک غیرمنتظرهای ارائه میدهد. پیدا کردن نقطه اتصال واقعی با بازی نیازمند صرف تلاش و صبر است، اما برای افرادی که از پس نقصهای اولیه آن برمیآیند، تجربهای پاداشدهنده در انتظار است.
VGC: 6/10
این بازی تلاشی بیش از حد خام و ناپخته برای تلفیق عناصر چندنفره با یکی از برترین آثار تاریخ بازیهای ویدیویی است. اگرچه المانهای روگلایک ممکن است در مقاطعی سرگرمکننده باشند، اما نبود تنوع کافی و سیستم مبارزهای ناپایدار باعث میشود این تجربه بیشتر به یک نمایش جانبی عجیب شباهت داشته باشد تا ادامهای شایسته برای مجموعهای که نام آن را یدک میکشد.
میانگین نمرات بازی در متاکریتیک
میانگین نمرات بازی اوپنکریتیک
بازی Elden Ring: Nightreign در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۴ (۳۰ مه ۲۰۲۵) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید