شرکت متا بهطور رسمی نمایش تبلیغات در تردز را آغاز میکند، این اقدام بهصورت آزمایشی و در ابتدا فقط برای کاربران آمریکایی و ژاپنی خواهد بود.
تردز که یکی از اپلیکیشنهای جدید متا است و با هدف رقابت با شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) راهاندازی شد، تا پیش از این هیچگونه تبلیغاتی را در خود نمایش نمیداد. اما حالا بهنظر میرسد که متا تصمیم گرفته تا بهزودی تبلیغات را در این پلتفرم نیز معرفی کند.
«آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام، در روز جمعه اعلام کرد که متا آزمایش اولیه و محدود تبلیغات در تردز را آغاز کرده است. این تبلیغات بهطور آزمایشی در فید اصلی کاربران، بهصورت تصاویر میان پستها به نمایش درمیآیند. در این مرحله، فقط برندهای خاصی از کشورهای آمریکا و ژاپن تبلیغات خود را در تردز نشان خواهند داد.
متا بهمنظور شخصیسازی تبلیغات، از فاکتورهایی مانند فعالیت کاربران در تردز و اینستاگرام، نوع پستهای مورد علاقه و تعاملات کاربران با فناوریهای متا استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین گزینههایی را برای شخصیسازی تبلیغات، رد کردن یا پنهان کردن آنها و همچنین گزارش تخلفهای احتمالی در نظر گرفته است.
این حرکت پس از تایید مدیرعامل اینستاگرام در آوریل گذشته، مبنی بر شروع تبلیغات در تردز، بهنظر میرسد که بهعنوان گامی مهم در توسعه این اپلیکیشن و رقابت با دیگر شبکههای اجتماعی نظیر ایکس باشد.
تردز از زمان راهاندازی تا بهحال بهطور چشمگیری رشد کرده و تنها در ماه نوامبر گذشته، بیش از ۳۵ میلیون کاربر جدید به خود جذب کرده است. همچنین متا بهتازگی قابلیتهای جدیدی مانند امکان زمانبندی پستها را به این اپلیکیشن افزوده است.
بیشتر بخوانید:
اخبار اپلیکیشن
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید