طبق آمارهای به دست آمده، رویداد نینتندو دایرکت برگزار شده در تاریخ در ۲۱ شهریور ۱۴۰۴، بینندگان بیشتری نسبت به رویداد معرفی آیفون ۱۷ توسط شرکت اپل داشته است.
بر اساس دادههای منتشر شده توسط StreamCharts، دایرکت نینتندو به رکورد چشمگیر ۲.۹۲ میلیون بیننده همزمان دست یافته، در حالی که رویداد معرفی آیفون ۱۷ سه روز قبل از آن تنها ۲.۸۰ میلیون بیننده همزمان داشته است. این دایرکت تقریباً ۹۰ دقیقهای پر از معرفیهای مهم بود. نینتندو در این رویداد جزئیات تازهای درباره کنسول نینتندو سوییچ ۲ ارائه کرد. این شرکت عرضه دو بازی Super Mario Galaxy و Super Mario Galaxy 2 را نیز روی این کنسول جدید تأیید نمود و تاریخ اکران فیلم The Super Mario Galaxy را اعلام کرد. همچنین این شرکت از بازی Metroid Prime 4: Beyond تریلری جدید نمایش داد و یک نسخه کاملاً جدید از Fire Emblem و یک بسته الحاقی برای Donkey Kong Bananza معرفی نمود. گفته میشود تعداد بینندههای این رویداد هنگام نمایش تریلر بازی Resident Evil Requiem به اوج رسیده است.
دادههای StreamCharts همچنین نشان میدهد که دو مورد از چهار دایرکت پربیننده تاریخ نینتندو در دو سال گذشته برگزار شدند. این مسئله نشان دهنده هیجان موجود پیرامون سختافزار و بازیهای جدید این شرکت است. کانال ژاپنی نینتندو به تنهایی بیش از ۱.۵ میلیون بیننده همزمان داشت و سهم بزرگی در موفقیت کلی این رویداد ایفا کرد. استریمرهای محبوبی مانند Marc Lamont، Maximilian Dood و mistermv نیز این برنامه را پوشش دادند.
در مجموع، این ارائه ۳.۲ میلیون ساعت زمان تماشا به دست آورد که آن را به دومین دایرکت پربیننده تاریخ نینتندو از نظر میانگین بازدید تبدیل کرد. در میان رویدادهای معرفی بازی/فناوری سال ۲۰۲۵، این دایرکت پس از معرفی تاریخی کنسول نینتندو سوییچ ۲ در اوایل سال و رویداد Summer Game Fest 2025، در جایگاه سوم قرار گرفت.
بر اساس آمار فعلی یوتیوب، نسخه ژاپنی این دایرکت ۷.۵ میلیون بازدید داشته است که تقریباً معادل ۶٪ جمعیت ژاپن است. در همین حال، نسخه آمریکایی دایرکت ۴.۹ میلیون بازدید داشته که معادل حدود ۱.۴٪ جمعیت ایالات متحده است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید