طبق گزارش جدید وبسایت Kotaku و به نقل از Insider Gaming، به دلیل افزایش محبوبیت رویداد The Game Awards هزینه نمایش تریلر بازیها در مراسم سالانه The Game Awards به ارقام نجومی رسیده است. بر اساس این گزارش، توسعهدهندگان برای نمایش یک تریلر سه دقیقهای در این رویداد، باید مبلغی بالغ بر یک میلیون دلار بپردازند.

این رقم تقریباً دو برابر هزینهای است که برای رویداد Opening Night Live (که آن هم توسط جف کیلی اجرا میشود) دریافت میشود. اگرچه نرخهای رسمی منتشر نشده، اما تخمین زده میشود که هزینهی اسلاتهای کوتاهتر نیز بسیار بالا باشد؛ به طوری که احتمالا ۳۰ ثانیه نمایش حدود ۳۰۰ هزار دلار و ۱ دقیقه حدود ۴۲۰ هزار دلار هزینه در بر داشته باشد.
البته گفته میشود که جف کیلی گاهی اوقات برای رونماییهای بسیار بزرگ یا حمایت از برخی بازیهای مستقل، این هزینهها را نادیده میگیرد و به آنها زمان رایگان اختصاص میدهد. با توجه به اینکه این مراسم در سال گذشته تنها در یوتیوب ۱۴ میلیون بازدید داشته است، بسیاری از ناشران بزرگ همچنان این هزینه را برای دیده شدن محصولاتشان منطقی میدانند.
دیدگاهتان را بنویسید