تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۱۱ شهریور , ۱۴۰۴
X
هوش مصنوعی به مراکز فوریت‌های پلیسی می‌آید

هوش مصنوعی به مراکز فوریت‌های پلیسی می‌آید

دستیار صوتی هوش مصنوعی Aurelian وارد مراکز فوریت‌های پلیسی ۹۱۱ آمریکا شد. این هوش مصنوعی کمک می‌کند تا تماس‌های غیر اورژانسی مانند شکایات صوتی و کیف پول‌های گمشده مدیریت شوند. هوش مصنوعی Aurelian در حال حاضر در بیش از ۱۲ شهر ایالات متحده فعال شده است. هدف این هوش مصنوعی، آزاد کردن اپراتورهای انسانی برای شرایط اضطراری واقعی و کاهش زمان انتظار است.

کمک گرفتن از هوش مصنوعی در شرایط اضطراری باعث برخی نگرانی‌ها شده است، اما شاید راهی وجود داشته باشد که این فناوری بدون اینکه خود به یک وضعیت اضطراری تبدیل شود، فشار را از روی اپراتورهای ۹۱۱ که بیش از حد تحت فشار هستند، بردارد.

این موضوع، ایده اصلی یک شرکت استارتاپی به نام Aurelian بوده که شروع به راه‌اندازی یک دستیار صوتی هوش مصنوعی برای کمک به مراکز ۹۱۱ در مدیریت تماس‌های غیر اورژانسی کرده است. راهکار Aurelian استفاده از هوش مصنوعی به عنوان اپراتور است. اگر با ۹۱۱ تماس بگیرید و Aurelian پاسخ دهد، ابتدا خودش را به عنوان یک دستیار خودکار معرفی می‌کند و دلیل تماس شما را می‌پرسد.

شکایات مربوط به صدای بلند موسیقی همسایه، گزارش سرقت‌های کوچک، سوال درباره برف‌روبی و موارد غیر اورژانسی دیگر نظیر تکمیل یک گزارش و هدایت اطلاعات به دپارتمان مناسب، توسط این هوش مصنوعی مدیریت می‌شوند. اگر تماس‌گیرنده به اشتباه خط را انتخاب کند یا شروع به توصیف چیزی کند که یک وضعیت اضطراری واقعی به نظر می‌رسد، سیستم تماس را مستقیماً به یک اپراتور انسانی منتقل می‌کند.

از زمان راه‌اندازی آن تاکنون، شرکت Aurelian ادعا می‌کند که تقریباً پنج میلیون تماس با ۹۱۱ را مدیریت کرده است. این شرکت به این موضوع افتخار می‌کند که حدود سه‌چهارم تماس‌های غیر اورژانسی را مدیریت کرده و حدود سه ساعت در روز از تماس‌هایی را که اپراتورهای اورژانس نباید به آنها پاسخ دهند، به خود اختصاص می‌دهد.

مکس کینان، مدیرعامل Aurelian، در بیانیه‌ای گفت: «مرکز ۹۱۱ در بحران است. کمبود شدید پرسنل و مسئولیت‌های همیشه در حال گسترش، مراکز تماس را بیش از حد تحت فشار قرار داده است. هدف اصلی ما این است که به آنها کمک کنیم تا به بهترین شکل به جوامع خود خدمت کنند. اپراتورهای ۹۱۱ برای مدیریت شرایط اضطراری آموزش دیده‌اند، نه شکایات پارک خودرو. هوش مصنوعی Aurelian، فرسودگی شغلی را کاهش می‌دهد و به متخصصان کمک می‌کند تا بر حیاتی‌ترین موقعیت‌ها تمرکز کنند.»

این شرکت همچنین تلاش می‌کند تا نگرانی‌هایی را که افراد ممکن است درباره یک سرویس هوش مصنوعی را از بین ببرد. هوش مصنوعی جایگزین کارمندان نمی‌شود، بلکه می‌تواند به فیلتر کردن تماس‌هایی کمک کند که اپراتورها قرار نیست با آنها سر و کار داشته باشند، اما می‌توانند همه‌ی وقت و انرژی آنها را بگیرند. آنها می‌توانند آن تمرکز را برای مدیریت تماس‌های مهم و اضطراری ذخیره کنند.

این امر همچنین تجربه مردم را تغییر می‌دهد. وقتی برای گزارش چیزی که آزاردهنده است اما فوری نیست تماس می‌گیرید، دیگر ۴۵ دقیقه در صف انتظار نمی‌مانید تا به شما بگویند یک فرم را پر کنید. و وقتی واقعا در خطر هستید، شانس بیشتری وجود دارد که کسی سریع‌تر پاسخ دهد زیرا درگیر رسیدگی به شکایتی بی‌اهمیت نیست.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است