طبق گزارشها، با ادامه توسعه بازی Okami 2، هیدکی کامیا، رئیس استودیوی Clovers، نقشش را به عنوان کارگردان بسیار جدی گرفته است. او از طریق حضورش در روند توسعه بازیهای Bayonetta، متوجه شده دنبالهها چه تأثیر بزرگی میتوانند داشته باشند.
این نخستین بار است که کامیا کارگردانی دنباله یکی از آثار خودش را بر عهده دارد. به همین دلیل او میخواهد مطمئن شود در عنوان Okami 2 عناصر نسخه اول بهبود مییابند. او اخیراً در مصاحبهای با خبرگزاری VGC به تجربیاتش به عنوان نویسنده و ناظر در عناوین Bayonetta 2، Bayonetta 3 و Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon اشاره کرد و از تاثیر این تجربیات صحبت نمود. او گفت:
تجربیاتی که در طول توسعه مجموعه Bayonetta به دست آوردم، باعث شد تأثیر پیشدرآمدها و دنبالهها را متوجه شوم. انتشار دنبالهها و پیشدرآمدهای Bayonetta شکافی میان آنچه ما در Platinum Games قصد داشتیم انجام دهیم و آنچه طرفداران از مجموعه Bayonetta انتظار داشتند، ایجاد کرد. همچنین، واکنش طرفداران هنگام انتشار Bayonetta 3 برایم کمی عجیب و متفاوت بود.
او افزود قصد ندارد در ساخت دنباله بازی Okami با این موضوع مقابله کند، اما تجربه یاد شده هنوز هم ذهنش را به شدت درگیر کرده است. با توجه به اینکه کارگردانی یک دنباله تفاوت زیادی با خلق یک مجموعه کاملاً جدید دارد، کامیا به دقت در حال بررسی نحوه توسعه Okami 2 میباشد. نسخه اول Okami طرفداران پرشوری دارد و طبیعتاً انتظارات از دنبالهاش بسیار بالاست. کامیا روند توسعه بازی را بسیار سرگرم کننده توصیف کرد و گفت بازی Okami 2 باید بهتر از نسخه نخست باشد. از آنجا که Clovers هنوز یک استودیوی کوچک است، تمام تمرکزش روی Okami 2 معطوف شده و توان کار روی پروژه دیگری را ندارد. با این حال، اگر بازی موفق شود، کامیا امیدوار است Clovers بتواند سراغ دیگر آیپیهای کپکام، یک بازی Okami دیگر، یا حتی یک آیپی کاملاً جدید برود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید