بازیکنان Monster Hunter Wilds باید از مکانیک جدید ضربات متمرکز (Focus Strike) استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود شکارها به موقع به پایان میرسند.
با نزدیک شدن به انتشار Monster Hunter Wilds، سازندگان این عنوان جزئیات بیشتری را در مورد بازی منتشر کردهاند. در مصاحبهای با IGN، کارگردان این عنوان، یویا توکودا، فاش کرد که هیولاهای Monster Hunter Wilds نسبت به آنچه در نسخهی قبلی دیدهایم، دارای نوار سلامتی بزرگتر و آستانههای Flinch بالاتری خواهند بود.
به گفته توکودا، دلیل چنین رویکردی این است که بازیکنان به طور مکرر از مکانیک جدید ضربات متمرکز استفاده کنند، که اساساً به بازیکنان اجازه میدهد با بهرهبرداری از زخمهایی که در طول مبارزه به هیولاها وارد کردهاند، آسیب زیادی به آنها وارد کنند. با توجه به این مکانیک، علیرغم اینکه هیولاها سلامتی بیشتری دارند، مدت زمان شکارها تفاوت چندانی با نسخههای اخیر نخواهد داشت.
توکودا در این باره توضیح داد:
اینطور نبود که از ابتدا این قصد ما باشد، اما وقتی به حفظ زمان مناسب و رضایت بازیکن در مقایسه با عناوین گذشته فکر کردیم، خط سلامتی هیولاها کمی بیشتر از Monster Hunter World شد. عناصری مانند مقاومت در برابر Flinch نیز بالاتر خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که شکارها خستهکننده و بیش از حد طولانی خواهند شد. بخشی از هدف حالت تمرکز این است که به بازیکنان اجازه دهد از طریق حلقههای کوتاهتر، احساس موفقیت بیشتری داشته باشند.
بر اساس صحبتهای توکودا تیم سازنده میخواست مطمئن شود که هر نوع سلاح با این مکانیک احساس منحصر به فردی دارد. این امر منجر به ساخت انیمیشنهای منحصر به فرد برای ضربات متمرکز هر سلاح شد. با این حال، او اعتراف کرد که ضربات متمرکز ممکن است در آزمایشهای بتا در نوامبر کمی بیش از حد قوی بوده باشند.
Monster Hunter Wilds در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه میشود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید