طبق گزارش فوربز، شرکت تحلیلگر WaveMetrix فهرستی از تریلرهای پر بازدید سینمایی سال را تهیه کرده که در آن تعداد بازدیدهای هر تریلر در ۲۴ ساعت اول منتشر شدن بررسی شده است.

تریلر فیلم The Devil Wears Prada 2 با ۱۸۱.۵ میلیون بازدید، به عنوان برترین تریلر کمدی در ۱۵ سال گذشته شناخته شد. دیزنی در این فهرست تسلط کامل داشت و در ۷ جایگاه اول قرار گرفت. بزرگترین رونمایی غیردیزنی متعلق به تریلر فیلم The Odyssey اثر کریستوفر نولان بود که توسط یونیورسال منتشر شد.
The Devil Wears Prada 2 – با ۱۸۱.۵ میلیون بازدیدMoana (2026) – با ۱۶۱.۲ میلیون بازدیدLilo & Stitch (2025) – با ۱۴۹.۴ میلیون بازدیدThe Fantastic Four: First Steps – با ۱۴۴.۱ میلیون بازدیدToy Story 5 – با ۱۳۳.۶ میلیون بازدیدAvatar: Fire and Ash – با ۱۲۷.۶ میلیون بازدیدZootopia 2 – با ۱۲۵.۶ میلیون بازدیدThe Odyssey – با ۱۲۱.۴ میلیون بازدیدMichael – با ۱۱۳.۹ میلیون بازدیدWicked: For Good – با ۱۱۳ میلیون بازدید
در بخش استریم، نتفلیکس بر فهرست دهتایی تریلرهای پر بازدید سریالها و فیلمهای استریمینگ مسلط بود و هفت جایگاه از ده جایگاه برتر را در اختیار داشت.
Stranger Things: Season 5 Date Announcement – با ۱۷۱.۲ میلیون بازدیدStranger Things: Season 5 Teaser Trailer – با ۱۶۴ میلیون بازدیدSquid Game: Season 3 First Trailer – ۱۵۶٫۵ میلیون بازدیدStranger Things: Season 5 First Trailer – ۱۵۴٫۹ میلیون بازدیدWednesday: Season 2 Teaser Trailer – ۱۱۹٫۵ میلیون بازدیدCulpa Nuestra Trailer – با ۱۱۵ میلیون بازدیدWonderfully Weird World of Gumball: Season 1 Teaser Trailer – با ۱۱۱.۳ میلیون بازدیدSquid Game: Season 3 Teaser Trailer – با ۱۰۹.۹ میلیون بازدیدOne Piece: Season 2 First Look Trailer – با ۹۴.۹ میلیون بازدیدTaylor Swift: The Eras Tour (The Final Show) Trailer – با ۸۲.۱ میلیون بازدید
مجموع بازدیدهای ده فیلم برتر امسال ۸% نسبت به تریلرهای پر بازدید سال گذشته که Deadpool & Wolverine توانسته بود ۲۶۲ میلیون بازدید شگفتانگیز را بهدست آورد، کاهش یافته است. اما بازدیدهای سریالهای استریم نسبت به سال گذشته ۱۴۶% افزایش یافته است.
دیدگاهتان را بنویسید