تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۶ خرداد , ۱۴۰۴
X
پروژه Physint در پاسخ به درخواست‌ طرفداران برای تجربه‌ای مشابه با Metal Gear خلق شد

پروژه Physint در پاسخ به درخواست‌ طرفداران برای تجربه‌ای مشابه با Metal Gear خلق شد

در حالی که استودیوی Kojima Productions خود را برای انتشار Death Stranding 2 در تاریخ ۲۶ ژوئن آماده می‌کند، هیدئو کوجیما، کارگردان این استودیو، صحبت‌هایی را درباره پروژه بعدی خود با نام Physint مطرح کرده است.

تبلیغات

به نقل از وبسایت GamesRadar، او در مصاحبه با مجله Edge توضیح می‌دهد که ایده اولیه Physint زمانی به ذهن او خطور کرد که در دوران شیوع کووید ۱۹ بیمار بود. کوجیما می‌گوید تصمیم به شروع پروژه Physint پس از تکمیل Death Stranding 2 از این باور ناشی شد که هواداران خواهان تجربه‌ای مشابه مجموعه Metal Gear هستند.

وی در این باره اظهار داشت:

ایده‌های جدید زیادی دارم که دوست دارم آن‌ها را خلق کنم، اما زمانی که در دوران پاندمی بیمار شدم، متوجه شدم بسیاری از مردم علاقه دارند که چیزی شبیه Metal Gear بسازم. همان زمان بود که ایده ساخت یک بازی جاسوسی جدید به ذهنم رسید. درباره آن فکر کردم و دیدم ایده خوبی است.

کوجیما همچنین به مذاکرات خود با سونی پیرامون این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت که پس از بررسی گزینه‌های مختلف، دو طرف بر سر توسعه Physint به توافق رسیدند.

Physint همچنان در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد. این بازی اولین بار در فوریه ۲۰۲۴ معرفی شد. کوجیما طی مراسم رونمایی اعلام کرد که این پروژه ترکیبی از عناصر سینما و بازی‌های ویدیویی خواهد بود. این رویکرد احتمالاً آن را به آثار قبلی سری Metal Gear نزدیک‌تر می‌کند.

کوجیما در ادامه افزود:

در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات زیادی را فاش کنم، اما قصد داریم با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و استعدادهایی از سراسر جهان، این پروژه را توسعه دهیم. Physint یک بازی تعاملی است، اما از نظر ظاهر، داستان، تم، انتخاب بازیگران، بازیگری، طراحی لباس و صدا، به همان اندازه یک فیلم نیز به شمار می‌رود. با این اثر، امیدوار هستیم که مرز میان سینما و بازی‌های ویدیویی را پشت سر بگذاریم.

آیاکو تراشیما، دستیار کوجیما، اخیراً اعلام کرده است که انتشار Physint احتمالاً به پنج تا شش سال دیگر زمان نیاز دارد. کوجیما درباره علت بازگشت به ساخت اثری در سبک جاسوسی می‌گوید که پس از جدایی از کونامی تصمیم داشت مسیر جدیدی را تجربه کند که این هدف را با ساخت Death Stranding دنبال کرد. با این حال، میل به خلق اثری در سبک Metal Gear، تحت‌ تأثیر درخواست گسترده هواداران از سراسر جهان، انگیزه‌ای قوی برای شروع پروژه Physint شد.

کوجیما در سال ۲۰۲۴ و در سخنانی درباره مسیر خلاقانه‌اش پس از انتشار Death Stranding گفته بود:

از آن زمان ایده‌های جدید زیادی به ذهنم رسیده‌اند. اما در ۸ سال گذشته، تقریباً هر روز در شبکه‌های اجتماعی، از سوی کاربران سراسر جهان، با پیام‌هایی مواجه بوده‌ام که از من می‌خواستند یک Metal Gear جدید یا چیزی شبیه به آن بسازم.

با توجه به حجم درخواست‌ها، احساس کردم باید تا حدی در اولویت‌هایم تجدیدنظر کنم. هنوز هم به خلق آثار جدید علاقه‌مند هستم، اما تصمیم گرفتم یک بازی در سبک اکشن-جاسوسی بسازم.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است