تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۱۲ شهریور , ۱۴۰۴
X
کارگردان سابق Devil May Cry: رؤیاهایم در صنعت بازی جایی ندارند

کارگردان سابق Devil May Cry: رؤیاهایم در صنعت بازی جایی ندارند

هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان سابق سری Devil May Cry، اعتراف کرده که بازی‌های رویایی‌اش را نمی‌سازد چون «فروش نخواهند داشت». او توضیح می‌دهد که برای بقا در بازار، ناچار است علایق شخصی‌اش را با آنچه مخاطبان می‌خواهند و قابلیت تجاری شدن دارد، ترکیب کند.

تبلیغات

هیدئاکی ایتسونو، سازنده‌ی باسابقه‌ی کپکام و کارگردان پیشین Devil May Cry، در حال حاضر با استودیوی تازه‌تأسیس LightSpeed Japan روی یک بازی اکشن تک‌نفره در مقیاس AAA برای بازار جهانی کار می‌کند؛ او می‌گوید این پروژه جدید قرار است بهترین تجربه‌های او از مجموعه‌های مختلفی مثل Devil May Cry، Dragon’s Dogma و Rival Schools را در هم بیامیزد. با این حال، به گفته‌ی او این عنوان برخلاف یک پروژه صرفاً شخصی و رؤیایی، مانند تلاشی برای ترکیب سلیقه‌ی شخصی وی با عناصری موفق تجاری است.

هیدئاکی ایتسونو در گفت‌وگو با مجله‌ی فامیتسو پس از افتتاح دفتر جدید استودیوی LightSpeed Japan در اوزاکا تأیید کرد که پروژه‌ی جدیدش پیشنهادی شخصی از طرف او بوده و تقریباً بدون تغییر پذیرفته شده است. با این حال، او تأکید کرد که این به معنای ساخت بازی رؤیایی‌اش نیست. ایتسونو توضیح داد:

به طور واقع بینانه بازی‌هایی که واقعاً دوست دارم بسازم احتمالاً فروش خوبی نخواهند داشت. آن‌ها بیش از حد عجیب و غریب هستند و از نظر تجاری قابل قبول محسوب نمی‌شوند. به همین دلیل، فقط بخش‌هایی از آن ایده‌ها را بیرون می‌کشم و با عناصری ترکیب می‌کنم که می‌دانم جواب می‌دهند. این‌طور است که بازی جدیدمان را می‌سازم.

او همچنین گفت که معمولاً هنگام ارائه‌ی پیشنهاد پروژه‌های تازه، پنج یا شش ایده مطرح می‌کند و یکی دو مورد از آن‌ها پروژه‌هایی هستند که واقعاً دلش می‌خواهد انجام دهد، اما هیچ‌وقت انتخاب نمی‌شوند. به همین خاطر احتمال می‌دهد در ادامه مسیر کاری‌اش هم سراغ توسعه‌ی کامل این ایده‌های خاص نرود.

در شرایطی که بازار بازی‌سازی امروز بسیار پرریسک است، او رویکردش را با مثال استودیوی Too Kyo Games مقایسه کرد؛ جایی که تیم سازنده برای عرضه بازی The Hundred Line: Last Defense Academy به شکل دلخواهشان، بدهی سنگین و خطر ورشکستگی را تجربه کردند. به همین دلیل، استراتژی ایتسونو در ترکیب ایده‌های جسورانه با چارچوب‌های تجاری معقول، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

بازی جدید استودیوی LightSpeed Japan فعلاً در مراحل ابتدایی نمونه‌سازی قرار دارد و تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نشده است.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است