تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: دوشنبه , ۱۹ آبان , ۱۴۰۴
X
کارگردان سری Fallout به بزرگ‌ترین اشتباه خود در ساخت نسخه چهارم اعتراف کرد

کارگردان سری Fallout به بزرگ‌ترین اشتباه خود در ساخت نسخه چهارم اعتراف کرد

تاد هاوارد، مدیر عامل استودیوی بازی‌سازی Bethesda و کارگردان سری Fallout، در مصاحبه‌ای به مناسبت دهمین سالگرد انتشار بازی Fallout 4، اعتراف کرد که سیستم دیالوگ سینماتیک و چهار انتخابی این بازی آنطور که انتظار می‌رفت، موفقیت‌آمیز نبود.

تبلیغات

هاوارد در گفتگو با GQ و به نقل از خبرگزاری PC Gamer، اظهار داشت که تیم بتسدا «زمان بسیار زیادی» را صرف طراحی سیستم دیالوگ Fallout 4 کرد تا آن را به شیوه‌ای جذاب و تعاملی ارائه دهد. با این حال، او پذیرفت که این سیستم در نهایت «واقعاً با بازیکنان ارتباط برقرار نکرد».

کارگردان سری Fallout به بزرگ‌ترین اشتباه خود در ساخت نسخه چهارم اعتراف کرد - گیمفا

او توضیح داد که یکی از دلایل اصلی این عدم موفقیت، وجود یک شخصیت اصلی با صدای از پیش ضبط شده بود. هاوارد گفت:

بازیگران فوق‌العاده بودند، اما بسیاری از بازیکنان می‌گفتند: «این آن صدایی نیست که من در ذهن خود می‌شنوم.»

به گفته هاوارد، این سیستم دیالوگ مبتنی بر انتخاب‌های خلاصه‌شده (مشابه سری Mass Effect) نه تنها تجربه نقش‌آفرینی بازیکنان را محدود می‌کرد، بلکه نوشتن آن برای طراحان بازی نیز دشوار بود. بسیار از گیمر‌‌ها بازی Fallout 4 را در مقایسه با عنوانی مثل Fallout New Vegas، یک فاجعه در ژانر نقش آفرینی و نمونه‌ای از ضعف بتسدا در نویسندگی و طراحی می‌دانستند.

این بازخورد احتمالاً دلیلی است که بتسدا در بازی اخیر خود، Starfield، به سیستم دیالوگ سنتی‌تر و بدون صدای شخصیت اصلی بازگشت. طرفداران همچنین امیدوارند این رویه برای بازی The Elder Scrolls VI نیز حفظ شود، خصوصاً با توجه به اینکه این سری تاکید بیشتری بر عناصر نقش آفرینی و عدم وجود کاراکتر‌های از پیش‌تعیین شده دارد.

در بخش دیگری از این مصاحبه، تاد هاوارد به صورت غیر مستقیم به عرضه ریمستری از بازی Fallout 3 اشاره کرد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *