ایکس باکس با Gears of War: E-Day در تلاش است تا این مجموعه را به ریشههای خود بازگرداند. در همین راستا، Jerry O’Flaherty، کارگردان هنری نسخه اول این سری، از این مسیر جدید کاملاً راضی است.

O’Flaherty در مصاحبهای با وبسایت FRVR توضیح داد که نسخه اول Gears of War از ابتدا با هدف خلق یک بازی ترسناک و با پالت رنگی محدود طراحی شده بود.
وی در این باره گفت:
Gears 1 در اصل یک بازی ترسناک با حضور هیولاها بود. این در حالی است که دنبالههای آن بیشتر به بازیهایی با محوریت هیولاها تبدیل شدند. البته مردم واقعاً نسخههای دوم، سوم و چهارم را دوست دارند.
با این حال، او تأکید میکند که آنچه نسخهی اول را متمایز میکرد، تمرکز آن بر فضایی تیره، حس انزوا و ترس بود؛ المانهایی که حالا مایکروسافت قصد دارد آنها در نسخه E-Day احیا کند.
وی در ادامه افزود:
اگر Gears 1 را بتوان به فیلم Alien تشبیه کرد، سایر بازیهای مجموعه بیشتر شبیه Aliens بودند. در نسخه اول، ما بیشتر روی پنهان نگهداشتن دشمن، ایجاد تنش و القای حس ترس در هر محیط تمرکز داشتیم و من عاشق آن بودم. من عاشق بخش ترسناک کاری هستم که در نسخه اول انجام دادیم.
در ادامه، مصاحبهکننده اشاره کرد که Gears of War: E-Day ظاهراً یک بازآفرینی وفادارانه از چیزی است که نسخه اول قصد داشت به آن دست یابد. O’Flaherty نیز با تأیید این نظر اظهار داشت که کاملاً با این موضوع موافق است.
بازی Gears of War: E-Day قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود.
دیدگاهتان را بنویسید