جونیا ایشیزاکی، کارگردان Elden Ring: Nightreign، در گفتوگویی با سایت GamesRadar درباره حال و هوای تیم توسعه در آستانه عرضه این بازی صحبت کرده است.
ایشیزاکی گفته است که علیرغم هیجان زیاد، همچنان روی بهینهسازی بازی تمرکز دارند. او در این مصاحبه اظهار کرده است:
در هفته پایانی بسیار هیجانزدهام و البته کمی مضطرب، اما در عین حال به بازی اطمینان دارم. هنوز هم بازی برایم بسیار لذتبخش است.
او تأکید کرد که تیم توسعه همچنان مشغول کار روی بازی است. به گفته او، هرچند کارهای اصلی تقریباً به پایان رسیدهاند، اما تمرکز فعلی تیم بهطور کامل بر ایجاد تعادل در بخشهای مختلف بازی است. ایشیزاکی میگوید:
ما واقعاً سعی میکنیم تا لحظه آخر روی جزئیات کار کنیم. این روزها درگیر تنظیمات دقیق هستیم و میخواهیم از هر جلسه بازی، نهایت بهره را ببریم. هدف ما این است که بازیکنان هر بار که بازی را تجربه میکنند، حس رضایت و راحتی داشته باشند، بنابراین در حال بهینهسازی حس بازی و راحتی بازیکن تا آخرین لحظه هستیم.
توجه ویژه به تعادل در طراحی بازی احتمالاً به خاطر این است که Nightreign بر خلاف نسخه اصلی Elden Ring، بهطور ویژه برای تجربه چندنفره طراحی شده است. در این نسخه، بازیکنان میتوانند بهصورت گروههای سهنفره در چالشهایی از سراسر آثار مختلف FromSoftware شرکت کنند. همین ساختار چندنفره سبب شده تا ایجاد تعادلی دقیق، اهمیت بیشتری داشته باشد؛ بهگونهای که بازیکنان نه خیلی سریع قدرتمند شوند و نه احساس ناتوانی کنند. در رابطه با همین ساختار چندنفره، ایشیزاکی هفته گذشته نیز گفته بود که تیم توسعه آنقدر در طراحی تجربه سهنفره غرق شده بوده که به شکل ناخواسته، بازیکنانی را که ترجیح میدهند فقط دو نفره بازی کنند، نادیده گرفتهاند.
Elden Ring: Nightreign در تاریخ ۳۰ مه (۹ خرداد) برای پلتفرمهای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید