جوزف فارس (Josef Fares)، کارگردان بازیهای It Takes Two و Split Fiction و رئیس استودیوی Hazelight، گفت که EA هیچگاه نمیتواند او را متقاعد به ساخت یک بازی سرویس محور کند.
اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل EA، طی گزارش مالی اخیر شرکت EA گفته بود که برای فروش بیشتر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایتهای باکیفیت» را با «خواستههای جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواستهها را جهانهای مشترک و «تعامل عمیقتر» دانست.
بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربهاش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.
این اظهارات واکنشهای منفی بسیار کاربران و برخی از افراد شناخته شده صنعت مانند خالقان Dragon Age را به همراه داشت. حالا رئیس استودیوی Hazelight درباره این علاقه EA به آثار سرویس محور چنین گفت:
ما هیچوقت [بازی سرویس محور] نخواهیم ساخت. من به آنها باور ندارم و فکر میکنم که راه درستی برای عرضه نیستند. امیدوارم سازندگان بیشتر و بیشتر روی اشتیاق و علاقهشان تمرکز کنند و به آن باور داشته باشند. Hazelight ثابت کرده که اگر به ایده خود باور داشته باشید و به آن عمل کنید، میتوانید به مخاطبان زیادی برسید.
من اطلاع دارم که ناشران نگرانی بسیاری درباره بحثهای مالی دارند. اما باید درک کنید که ما روی آثار هنری کار میکنیم، پس باید به خلاقیت احترام بگذاریم. البته آنها نیز تا حدودی حق دارند، نمیشود به ناشر گفت به من ۱۰۰ میلیون دلار بدهید میخواهم کاری که دوست دارم را انجام دهم. باید به تعادلی دست پیدا کنیم.
پس نه، Hazelight هیچوقت یک بازی سرویس محور نمیسازد.
بازی جدید استودیوی Hazelight که Split Fiction نام دارد، در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۵ (۱۶ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید