دنیل واورا، کارگردان Kingdom Come و یکی از بنیانگذاران استودیوی Warhorse، ایدههای زیادی برای بازیها دارد و امیدوار است که هوش مصنوعی به تحقق این ایدهها کمک کند.
در مصاحبهای با The Game Business، واورا درباره توسعه Kingdom Come: Deliverance 2 صحبت کرد؛ بازیای که مورد تحسین گسترده منتقدان و طرفداران قرار گرفته است. او در بخشی از صحبتهایش، اعلام کرد که ۱۲ ماه پایانی توسعه این بازی به دلیل «مشکلات جدی سلامتی» برای او سخت بوده است.
در طول این دوران پرچالش که او اعتراف کرد مجبور شد «کمی سرعت خود را کاهش دهد»، واورا از مدت زمان طولانی توسعه بازیهای مدرن ابراز ناامیدی کرد. این موضوع باعث شده تا او امیدوار باشد هوش مصنوعی به نقطهای برسد که در فرآیند توسعه کمک کند و منجر به انتشار بازیها در زمان کوتاهتری شود.
او در این باره گفت:
واقعاً آزاردهنده است که بازیها اینقدر زمان میبرند، چون ایدههای من بیشتر از زمانی هستند که در اختیار دارم. چند پروژه وجود دارد که دوست دارم انجام دهم. دوست دارم آنها را به درستی آماده کنم تا اینقدر آشفته نباشد. امیدوارم که انقلاب هوش مصنوعی در این زمینه کمک کند؛ جایی که در آینده ما توسط هوش مصنوعی جایگزین نخواهیم شد، بلکه به ما کمک خواهد شد و بسیاری از کارها بتوانند آسانتر و سریعتر انجام شوند.
عالی میشد اگر این اتفاق رخ دهد. چند ایده بزرگ دارم که دوست دارم عملی کنم، اما به زمان و آمادهسازی زیادی نیاز دارند… چند پروژه که به نظر من پتانسیلی به بزرگی Kingdom Come: Deliverance دارند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید