تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۴ اسفند , ۱۴۰۳
X
کارگردان Overwatch 2 از سختی رقابت با Marvel Rivals می‌گوید

کارگردان Overwatch 2 از سختی رقابت با Marvel Rivals می‌گوید

کارگردان بازی Overwatch 2 به تازگی اعتراف کرده که این عنوان در حد انتظار پیشرفت نکرده و محبوبیت بازی جدید Marvel Rivals نیز، فشار زیادی بر تیم او وارد می‌کند تا به بهبود تجربه این عنوان بپردازند.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با GamesRadar، از آرون کلر (Aaron Keller) پرسیده شد که آیا تیم سازنده، اکنون که دو ماه از انتشار رقیب آنها یعنی Marvel Rivals می‌گذرد و به نظر می‌رسد این عنوان موفقیت‌آمیز نیز بوده، احساس فشار می‌کند یا خیر. کلر اذعان کرد که تیم Overwatch 2 به دلیل ورود رقابت جدید در بازار عناوین هیرو شوتر، فشار بیشتری را حس می‌کند که باعث شده آنها به دنبال راه‌های بیشتری برای بهبود Overwatch 2 باشند.

کلر توضیح داد:

بر تیم Overwatch فشارهایی وجود دارد و منشأ بسیاری از آنها داخلی است. این [پرسش] همواره برای ما وجود دارد که چگونه می‌توانیم بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان ارائه دهیم؟

بسیاری از چیزهایی که ما برای فصل‌های ۱۵ و ۱۶ اعلام می‌کنیم، مانند Perks و استادیوم، چیزهایی هستند که برای مدتی طولانی در حال توسعه برای Overwatch بوده‌اند و من فکر می‌کنم مشوق توسعه آنها، این است که وقتی به بازی خود نگاه می‌کنیم، احساس می‌کنیم که یا چیزی کم دارد یا به‌اندازه‌ای که باید تکامل نیافته است.

در بسیاری از مواقع در Overwatch، هنگامی که شما ساعت‌هایی را به تجربه بازی می‌پردازید، تقریباً احساس می‌کنید که دارید ناخودآگاه و بر اساس حافظه مکانیکی بازی می‌کنید. چیزی که ما می‌خواهیم بتوانیم انجام دهیم این است که کمی تازگی به بازی وارد کنیم، اما نه فقط برای تنوع، بلکه ما می‌خواهیم عمق بازی را افزایش دهیم.

کلر همچنین گفت که از رقابت کردن در این ژانر استقبال می‌کند، زیرا این امر تیم را مجبور می‌کند تا به جای آنکه بر روی موفقیت‌های قبلی تکیه کنند و مسیری امن و اثبات شده را پیش بگیرند، ریسک پذیر و خلاقانه عمل کنند.

در واقع، این رقابت به نظر من به دلایل مختلفی بسیار جالب است. یکی از این دلایل، این است که می‌بینیم که یک بازی دیگر، راهبرد جدیدی را با ایده‌های قبلی ما طی کند. اما مهم‌تر از آن، فشاری است که بر روی تیم ما وارد می‌شود. ما دیگر نمی‌توانیم «راه‌های امن و بی خطر» را در توسعه پیش بگیریم و فصل ۱۵ و ۱۶ Overwatch این فلسفه جدید را به خوبی نشان می‌دهد.

در بخش دیگری از این مصاحبه، کلر باور داشت که علت نارضایتی کنونی بازیکنان از Overwatch 2 را درک می‌کند. به اعتقاد او، حجم زیادی از بازخوردهای منفی، به عدم ارائه بخش‌های co-op داستانی از سوی آنها برای overwatch 2 باز می‌گردد که پیش از عرضه قولش را به بازیکنان داده بودند. توسعه این حالت داستانی پیش از عرضه برای تمرکز بیشتر روی بخش PVP، کنار گذاشته شد.

من دلیل این نظر منفی بازیکنان را درک می‌کنم. شاید Overwatch 2 آن چیزی نیست که آنها گمان می‌کردند باشد یا ما در ابتدا برای آن برنامه داشتیم. من متوجه این انتقادها هستم، اما از دیدگاه تیم توسعه، تنها چیزی که ما می‌توانیم برای آن تلاش کنیم، بهتر کردن همین بازی و تبدیل آن به بهترین نسخه ممکنی است که قادر به ارائه آن هستیم.

بر اساس آمار وب‌سایت SteamDB، از پس از در دسترس قرار گرفتن Marvel Rivals، تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

منبع خبر

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است